Cum s-a născut brandul Lily of the Valley și care a fost pârghia care v-a propulsat spre o astfel de îndeletnicire? Vă plac hainele atât de mult încât ați dorit să le faceți dvs? Ați terminat o școală de design vestimentar?
Povestea Lily of the Valley s-a născut ca și o speranță, într-un moment de deznădejde prin care am trecut cu toții. Mai exact atunci când pandemia ne-a pus viața obișnuită pe pauză. Mereu am fost pasionată de modă, fără să urmez o școală anume de design, iar când lumea a fost pusă pe stop și activitățile profesionale cât și cele obișnuite au fost puse pe stop, am găsit bucuria reîntorcându-mă la vechea mea dragoste - hainele și moda. De curând urmez un curs de design vestimentar.
Sunt piese din materiale diafane, cu efect de efortless chic- le îmbrăcăm ușor. Aș vrea să enumerați ce texturi folosiți cel mai des?
Îmi place să folosesc texturi diafane, deoarece le consider foarte feminine, delicate și elegante, iar acestea sunt valorile pe care încerc să le aduc pe piață prin hainele mele. Folosesc preponderent in, bumbac, mătase naturală, vâscoză și pânză topită.
Ce anume vă inspiră atunci când creați o colecție și tot aici aș vrea să îmi spuneți cum s-a numit ultima colecție de vară, ce anume a avut special și, de asemenea, cum se va numi colecția tomană-iarnă și câteva dintre particularitățile ei.
Am numit colecția de primavară/vară “Touch of the Sun”, atingerea soarelui, fiind inspirată de strălucirea culorilor naturii în bătaia soarelui. Fiecare floare, copac are o intensitate și o frumuseșe aparte atunci când razele soarelui coboară peste ele. Am încercat să pun o mică amprentă a acestora pe fiecare rochie. Cât despre ceea ce pregătesc la toamnă-iarnă, vă pot spune că ne vom axa pe cromatica negru într-o combinație aparte cu auriu. Va fi o colecție care inspiră la misticism și mister. Numele ei va fi Univers și sper să vă surprindă.
Ce are special brand-ul Lily of the Valley? Pe ce mizează într-o piață care ne pune pe tavă foarte multe modele create de designeri români talentați?
Aveti dreptate, sunt foarte multe colecții frumoase autohtone, iar piața abundă de diversitate, însă ceea ce cream noi, umple un gol. Ne adresăm femeilor care doresc să își evidențieze feminitatea, delicatețea și eleganța. Putem spune că păstrăm un stil clasic, cu un aer nostalgic de vintage, însă, în principal, îmi doresc ca femeiile care îmbracă rochiile Lily of the Valley să se simtă în ele prețioase, delicate, deosebite și cu încredere în feminitatea lor. Ne-am digitalizat, iar acum societatea se axează foarte mult pe tot ceea ce ține de tehnologie, de aceea cred că trebuie să păstrăm totuși vie tandrețea, puritatea și clasicul. Bineințeles că nota distinctivă pe piață o fac și materialele 100% naturale, lucrate foarte atent și calitativ, cu un plus prin broderia personalizată direct la noi în atelier.
Unde vindeți? Ați avut comenzi din străinătate? Care este targetul Lily of the Valley?
După cum am spus, brandul s-a născut din pasiune și din bucuria de a crea și împărtăși frumusețe, de aceea nu pot spune că am urmat traseul teoretic al unui business, cu atât mai mult că am pornit într-un moment economic incert și precar. De aceea nu am stabilit un target anume și o strategie precisă. Deocamdată creștem alături de clienții noștri autohtoni, cu dorința de a împrăștia frumuseșea Lily of the Valley în toată lumea.
Ați fost prezenți la multe festivaluri de modă? Vă rog să le enumerați.
Fiind la început, dar și datorită restricțiilor impuse, am reușit să participam deocamdată la Feeric Fashion Week, pe care l-am ales și datorită notorietății și imaginii foarte bune în lumea modei.
Care este feedback-ul celor care se îmbracă de la Lily of the Valley?
Cu multă bucurie și sinceritate, vă pot spune că până acum am avut doar cliente mulțumite. Toate au fost plăcut surprinse de ambalajul în care au primit rochiile, dar și de faptul că rochiile arată mai bine în realitate decât pe modele, iar materialele se simt foarte placut pe piele.
Nu voi ezita să întreb și de ce ați pus brand-ului acest nume? Iubiți aceste flori?
Desigur lăcrămioarele sunt unele dintre cele mai frumoase și parfumate flori. Am ales acest nume pentru asemănarea lor cu brandul, și anume, ambele s-au născut primăvara și, în ciuda fragilității și delicateții lor, au reușit să treacă iarna și să aducă bucuria și speranța primăverii, așa cum și brandul încearcă într-o perioda de pandemie, când pozitivitatea este poate mult scăzută, să aduca frumusețe și bucurie.
Cum se dezvoltă afacerea, ce greutăți ați întâmpinat, cum credeți că vă veți impune pe piața din România?
Lily of the Valley a împlinit de curând un an și pot spune că până acum sunt destul de mulțumită de creșterea organică a brandului. E un nou brand pe piață cu un buget mic de marketing, așadar avem o creștere lentă.
Planuri?
Mi-am propus să particip la mai multe festivaluri de modă ce vor avea loc la noi în țară, apoi și la festivaluri internaționale, în ideea de a crește și dezvolta brandul Lily of The Valley și în afara țării.
Urmareste colecțiile pe lilyofthevalley.ro/
Din echipa Garbo fac parte încă de la vârsta primelor mele angajări. Aici am „crescut”, am prins aripi de jurnalist și am căpătat o experiență bogată și mai ales frumoasă. Ca orice om ce scrie, amprenta credințelor...
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri