Ce înseamnă Red Melon într-un peisaj urban și prin ce anume se distinge o femeie care poartă hainele propuse de acest shop?
Red Melon s-a născut acum 25 de ani, este o afacere de familie. De puțin timp am făcut acest rebranding și am început să activăm și în mediul online. Noua identitate, cea de redMELON, a venit din dorința de a exprima viziunea noastră tuturor, nu doar în magazinele noastre din Cluj Napoca, ci și la nivel național. Femeia redMELON poate fi oricine, iar noi am conturat un profil în care fiecare se poate regăsi mai mult sau mai puțin. redMelon este pentru femeie puternică, talentată, care dorește să fie remarcată prin rafinament și stil! Această femeie este iubitoare de frumos, este reală și asumată! Colecțiile noastre sunt definite de o îmbrăcăminte fresh, usor atipică, effortless, ce încearcă să scoată la iveală trăsăturile și personalitatea fiecăruia. Când porți redMELON te simți confortabil, esti tu, dar, în același timp, ești foarte stylish.
Ține cont Red Melon de tendințe? Cum ne putem exprima personalitatea cu hainele Red Melon?
Viziunea redMELON este aceea de a oferi posibilitatea tuturor femeilor să aibă acces la o gamă de produse ce sunt în ultimele tendințe dar, în același timp, să fie la prețuri accesibile.
De unde aduceți hainele pentru magazinul dvs., cum a venit ideea acestui business, care este povestea și de ce ați dat acest nume magazinului? De asemenea, aș dori să ne vorbiți aici și despre calitatea produselor.
Produsele sunt importate din Italia, de aceea reușim să avem un standard atunci când vorbim de modele sau de calitatea materialelor. Dorim să avem materiale calitative, în cea mai mare parte naturale, bumbac, mătase, lână, in, piele, până la accesorii din pietre semiprețioase sau lemn. Ideea acestei afaceri a venit acum 25 de ani , din pasiunea pe care o avea mama mea vizavi de modă. De mică, ea era pasionată de cum se imbracă lumea , de cum erau casele amenajate și mi-a transmis si mie această pasiune pentru frumos. Eu la bază sunt medic stomatolog, dar pasiunea pentru artă și frumos mi-a fost alimentată încă din copilarie. Tocmai de aceea, când am ajuns la o maturitate profesională în domeniul stomatologiei, am decis să dau frâu liber pasiunii și să deschid redMelon. Astfel, am continuat visul mamei mele.
Care este misiunea Red Melon într-o lume în care suntem invadați de propuneri vestimentare de tot felul, de o multitudine de magazine ofertante din care noi trebuie să alegem, să fim selectivi....
Misiunea noastră este de a crea un brand de fashion care să răspundă tuturor cerințelor pieței din România. Mai exact, dorim să oferim un produs calitativ, în tendințe, la un preț accesibil.
Care este target-ul Red Melon și care este feedback-ul celor care vă sunt deja cumpărători?
Hainele noastre nu au vârstă, iar noi ne adresăm tuturor femeilor atente la imaginea lor. Fie că sunt adolescente sau femei puternice, independente, toate se pot regăsi în imaginea redMELON Feedback-ul este reprezentat de întoarcerea clienților către produsele noastre. Acesta este cel mai bun exemplu de încredere în redMELON.
Cum vă împlinește această afacere? Ce a adus nou în viața dvs.?
Cum spuneam, întotdeauna am fost atrasă de zona creativă, dar până acum viața mea s-a învârtit doar în jurul științelor exacte. Acum, pot spune că simt o împlinire totală atunci când fac și acest job, simt că îmi stimulez latura creative care are menirea de a aduce diversitate în viața mea.
Cum ne ajută Red Melon să ne exprimăm nevoia de libertate prin vestimentație? Cum putem construi lookuri unice, interesante, în care să ne simțim confortabil?
Hainele sunt întotdeauna o extensie a personalității noastre. Sunt de părere că starea noastră de spirit este corelată cu aspectul nostru și de aceea cred că persoanele care sunt pasionate de frumos pot să își exprime libertatea creând look-uri unice sau interesante atunci când se simt bine cu ele însele. redMELON este prin definiție un brand casual, confortabil dar în același timp stylish.
Planuri?
Dezvoltarea brandului la nivel național.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri