CP
Experiențele de brand în timp real se desfășoară într-un peisaj multimedia efervescent, care translocă participanții de la evenimentul de pe malul East River din Brooklyn în lumea jocurilor Roblox și prezintă noi concepte figitale la nivel global destinate consumatorilor.
Tommy Hilfiger anunță revenirea în cadrul New York Fashion Week pentru prima dată în trei ani, cu un eveniment experimental care va dezvălui cea mai recentă colecție Toamna 2022 „See Now, Buy Now” și va redefini viziunea brand-ului împărtășită cu publicul, încorporând atât componenta offline cât și cea digitală.
Evenimentul va avea loc pe 11 septembrie la ora 7 p.m. EST și va oferi o experiență interactivă inspirată din viața creativă unică specifică New York-ului: un epicentru pentru oameni și subculturi, un mix între lo-fi și hi-tech și o fuziune de stil și creativitate. Atmosfera și tot ceea ce este specific orașului New York – locul de naștere al brand-ului TOMMY HILFIGER – vor ieși la suprafață în cadrul evenimentului unde oamenii se vor conecta prin momente spontane de creativitate prezente printr-o expoziție IRL amenajată la Skyline Drive-In din Brooklyn și o activare paralelă în metaverse.
„Când m-am gândit unde să aibă loc lansarea revenirii la Fashion Week, imediat inima mea s-a îndreptat către cultura creativă emblematică a New York-ului”, a spus Tommy Hilfiger. „Acesta este locul în care moda, arta, muzica și divertismentul s-au reunit atunci când mi-am început activitatea în industrie. Și astăzi, această abordare este în continuare cea care mă inspiră să interacționez cu acele comunități relevante, construind noi experiențe creative. Acest sezon este despre mixul dintre ideile mele creative care se găsesc în moștenirea brand-ului și noile concepte de evenimente live și lumi virtuale. Este expresia perfectă pentru valorile în care credem, în timp ce aducem un omagiu rădăcinilor noastre prin revenirea la NYFW”
Colecția TOMMY HILFIGER Toamna 2022 va prinde viață prin activările multimedia inovatoare ale brand-ului – de la New York până la capitalele europene până la Chengdu și nu numai. Parteneriatele cu influencerii globali vor debuta pe podium și în afara lui, și vor pune în evidență nota distinctă TOMMY HILFIGER, și anume reinterpretarea a ceea ce înseamnă stilul prep clasic.
O premieră în industrie va fi transmiterea live a activității de pe podiumul „See Now, Buy Now” pentru comunitatea globală Roblox care zilnic reunește peste 50 de milioane de utilizatori, însoțită de avatare îmbrăcate în stilurile TOMMY HILFIGER Toamna 2022, care vor acapara New York-ul, sub forma sa de oraș virtual reinventat. Parteneriatul brand-ului cu platforma globală multiverse a fost lansat în decembrie 2021 și continuă să se dezvolte prin noi proiecte.
Prietenii și fanii brand-ului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind #TommyHilfiger și @TommyHilfiger.
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară