O parte dintre vedetele prezentării s-au aflat pentru prima dată în rol de model, spre deosebire de altele, care au mai avut experiența unor defilări de modă, dar toate și-au intrat perfect în rol, reușind să pună în valoare ținutele-spectacol create de Cera Mihăilescu, funcție de personalitatea fiecărei vedete în parte.
Carmen Tănase, Elvira Deatcu, Geanina Ilieș, Alexandra Velniciuc, Florentina Fântânaru, Olivia Păunescu, Ani Crețu, Andreea Chirițescu, Luminița Anghel, Monica Anghel, Nico, Adina Postelnicu, Codruța Filip Safira, Teodora Antonescu și Crina Abrudan, Elena Tenovic, Cris Tudora și Raluca Petrică au fost personajele care au însuflețit podiumul sub regia magică a lui Alin Gălățescu, bucurându-se la final de aplauze la scenă deschisă.
O astfel de poveste avea nevoie de o susținere muzicală pe măsură, așa că modelele celebre au defilat pe acordurile live ale celor 20 de muzicieni ai Orchestrei Simfonice București prezenți la eveniment, alături de soprana Irina Baianț.
”O rochie este un statement, o recomandare, o invitație. O rochie este o poveste, cum o poveste este fiecare om în parte. Fiecare ținută din această colecție spune ceva unic. A fost o poveste despre asumare, inventivitate, putere, feminitate, spectacol, siguranță, fragilitate, puritate, mister și senzualitate, în culori puternice, cu forme arhitecturale, jocuri de volume și linii bine trasate, în care am pus tot sufletul, toată experiența și toată energia ultimelor luni, iar cea mai mare bucurie a fost aprecierea celor care au asistat la tot acest spectacol pus în scenă împreună cu atâtea vedete din lumea teatrului, filmului, muzicii, televiziunii și afacerilor. A fost o colecție transpusă într-o poveste de inspirație shakespeare-iană, în care rochii de vis au putut fi admirate în fața unui palat din vremuri moderne, înconjurat de castele în copaci, golfuri private, iazuri cu pești și nuferi, garaje de bărci și de limuzine, piscine, terenuri de tenis, arbori seculari și grădini japoneze, toate aflate în cea mai fresh locație de evenimente, de lângă București: Snagov Forest One”, a declarat Cera Mihăilescu, la finalul prezentării colecției - în strigătele de bucurie ale echipei inedite de „modele”, care au creat universul perfect pentru un „va urma” și mai spectaculos.
„Eu cred că îngemănarea artelor este ecuația viitorului în LifeStyle și Fashion. Teatru / Muzică / Arhitectură / Personalități / Make-up / Hair / Accesorii...Modă – toate împreună crează climatul unui astfel de Eveniment de excepție cum a fost acest: „VIS AL UNEI NOPȚI DE...TOAMNĂ”. Eu cred în Moda Românească!”, a declarat la final Art Directorul acestei seri unice, Alin Gălățescu.
- Cera Mihăilescu a absolvit facultatea de Finanțe-Bănci din cadrul Universității Titu Maiorescu, București. Acum, când cei 50 de ani m-au "finisat", m-am echilibrat, MODA rămâne pentru mine o emoție permanentă. Când viața îți oferă principii, MODA devine artă și nu comerț.
Printre persoanalitățile care i-au îmbrăcat creațiile au fost, de-a lungult în timpului Nadia Comăneci, Nico, Andreea Berecleanu, Andreea Mantea, Jojo, Nicole Cherry, Oana Cuzino, Elena Cârstea și multe alte nume sonore.
- Visul SNAGOV FOREST ONE a devenit aievea în urmă cu 15 ani, însă domeniul de lux deținut de omul de afaceri Dumitru Simion cotat pe piața imobiliară la 4.000.000 de euro a fost deschis pentru public abia în vara acestui an, printr-o serie de evenimente de artă, cooking și, acum, de modă.
- Alin GĂLĂȚESCU este Senior Editor „Zile și nopți”, Analist de Modă și LifeStyle / Creator de Evenimente: Soirees de la Mode, Gala Avanpremiere, FASHION Moments, Spring - Summer - Evening Gala, Best New Commers/ Consilier de Imagine și de Brand / Creator de Proiecte Speciale - de Film și Fotografie Arty.
„Trăiesc în universul modei - în rest mă completez cu cărțile mele - câteva mii -teatrul meu - pe care cândva îl și analizam - și, mai nou, concertele lor. Între timp, puțin PR, ceva psihologie, show-uri de pregătit...absolut firesc - de sec XXI...”, spune Alin Gălățescu despre el însuși.
- Evenimentul a fost susținut de sponsori precum: Tiffin University, Pepsi, iDrive, Alexandrion, Jidvei, Caii de la Letea, Ardell, Bassam Concept Salon, Kingsbury, Rhein Extra, Heidi, Saber, Top Line, Eye Expert Optic, Farmec, Brâncoveanu, Nunta Delux.
Mai mult decât atât, pe tot parcursul evenimentului mai mulți studenți ai Universității Naționale de Artă Teatrală și Cinematografică „I.L. Caragiale” (UNATC) au susținut decupaje din Shakespeare și au întâmpinat invitații.
- Partenerii media ai evenimentului au fost Capital, BucurestiBiz, Femeia, Avantaje, Domus, Info Financiar și Get my look, get inspired.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri