CP
Brandul fashion autohton Milla Milla le invită pe românce la un octombrie plin de feminitate și culoare, în același aer stilistic armonios și grațios al modei anilor ’50 cu care designerul Ludmila Corlăteanu și-a încântat și obișnuit publicul. Cea mai recentă colecție lansată sub semnătura sa cuprinde 14 modele noi de rochii, atât pentru birou, cât și pentru petreceri.
„Rochiile de birou sunt un model clasic Milla Milla căruia i-am aplicat câteva schimbări: am adăugat platca și manșetele albe, elemente care le-au adus un plus de seriozitate. Însă nouă ne plac modelele versatile, astfel încât noile rochii de birou pot fi adaptate foarte ușor la situații obișnuite, de zi cu zi, prin accesorizarea cu încălțăminte casual”, explică designerul Ludmila Corlăteanu, fondatorul brandului Milla Milla.
Detaliile albe, delicate, au apărut și pe rochiile de ocazie ale noii colecții, însă elementul distinctiv pentru destinația lor festivă este decolteul în formă de inimă care duce imediat cu gândul la moda anilor ’50, un adevărat boost de feminitate pentru clientele Milla Milla.
Materiale și imprimeuri în tendițe pentru rochii în stil autentic, mereu valabil
Materialele folosite la fabricarea modelelor din noua colecție sunt bazate 100% pe țesătura de bumbac, iar imprimeurile sunt adaptate tendințelor în modă ale toamnei 2022: carouri și flori.
„Pentru unele dintre rochiile proaspăt lansate am folosit carouri Vichy clasice, elementul care îmbină perfect aerul fashion al anilor ’50 cu una dintre principalele direcții de design ale modei internaționale din această toamnă. Gama cromatică disponibilă pentru acest imprimeu este ofertantă: bleu, roz, turcoaz, verde și grena, pentru orice stare de spirit a clientelor noastre”, declară designerul Ludmila Corlăteanu.
Patru dintre modelele colecției sunt din seersucker, bumbac gofrat extrem de plăcut la atingere, care conferă hainelor marele avantaj că nu necesită călcare. Rochiile din seersucker sunt ușoare, lăsând pielea să respire, aspect extrem de important mai ales pentru zonele în care croiala rochiei este foarte apropiată de corp: trunchi, talie. Rochiile fabricate din acest material și care fac parte din colecția de octombrie sunt disponibile în nuanțele: verde fistic, roz, bleu și negru.
Odată cu colecția de octombrie, o altă noutate pe care brandul fashion o aduce cu mare bucurie la cunoștința publicului este externalizarea serviciului de impachetat și livrare. Acest fapt va permite clientelor să primească în cea de-a doua zi lucratoare comenzile efectuate pe https://www.millamilla.shop, singurul magazinul online prin care se vând creațiile brandului.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri