Parcurgând conținutul său uimitor, vizitatorii au șansa de a afla totul despre istoria, misiunea și viziunea companiei, cele mai recente știri și oportunități de carieră. Conținutul va fi actualizat constant cu informații utile, buletine informative și anunțuri ale companiei în secțiunea de știri.
Noul design extraordinar, creat de Day6 Advertising, reflectă prezența semnificativă a SARKK în Grecia, Cipru, România, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova. În plus, site-ul evidențiază strategia omnichannel a companiei prin rețeaua sa largă de magazine de vânzare cu amănuntul și servește ca un instrument important pentru interconectarea cu toate e-shops-urile companiei. De asemenea, opțiunea de navigare este disponibilă în limba greacă, engleză, română și bulgară, facilitând accesul vizitatorului.
Într-o lume digitală cu peste 1 miliard de site-uri web, noul site SARKK iese în evidență și devine destinația online supremă.
Explorați noul site web la: sarkk.org
“Love Fair”, târgul caritabil care schimbă soarta animalelor fără stăpân
Țările din Europa în care se fac cele mai multe transplanturi de celule stem. Pe ce loc e România?
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9