Tommy Hilfiger anunță lansarea campaniei Festive, care celebrează stilurile Americane moștenite cu o estetică modernă distinctă. Noua colecție prezintă piese prep clasice cu abordări fresh atât pentru bărbați cât și pentru femei. Produsele sunt realizate din țesături premium care în acest sezon de sărbătoare vor străluci cu stil și vor lumina nopțiile petrecute cu prietenii și cei dragi. De la întâlniri extrem de plăcute până la momente festive de sărbătoare și în care dăruiești cadouri, această colecție oferă opțiuni versatile pentru un look elegant sau mai casual, cu siluete moderne, țesături confortabile și un styling luxos.
Inspirându-se din cultura pop de pe Coasta de Est, piesele emblematice includ cămăși clasice Oxford și pantaloni de trening tip varsity, cu dungi îndrăznețe color block și siluete supradimensionate. Din seria produselor versatile must-have fac parte rochia cămașă și trenciul, care sunt realizate din bumbac organic pentru o abordare mai sustenabilă a elementelor esențiale ale sezonului. Stilurile de tartan Black Watch care prezintă noua TH Monogram joacă un rol central în linia de îmbrăcăminte pentru bărbați, în timp ce emblematica haină peacoat și rochia cămașă pentru femei sunt reproiectate în materiale noi pentru a se potrivi sezonului de tranziție. Tricoturile din lână și jachetele bomber cu numere de universitate oferă variante strălucitoare pentru ocazii de sărbătoare, iar îmbrăcămintea de lux reprezintă ținuta supremă pentru relaxarea de după sărbători.
După campania de toamnă ‘22 inspirată de Fabrica lui Andy Warhol, campania Festivă celebrează bucuria de a oferi cadouri pe tot parcursul sezonului de sărbători și aduce un omagiu petrecerilor celebre organizate de Warhol. Astfel de scene sunt aduse la viață printr-o distribuție de creatori, artiști, movers & shakers, care îi include pe Sam Dilkes, King Owsu, Bwonhee Lee, James Corbin, Jay Jay, Luoyi, Bingbing Liu, Tara Halliwell și Londone Myers – fiecare manifestându-și exprimarea de sine într-o formă unică în cadrul unei mese festive prin excelență, sărbătorind spiritul de echipă, bucuria de a fi împreună și conceptul de comunitate.
Produsele sunt disponibile pe tommy.com și în magazinele TOMMY HILFIGER selecționate din întreaga lume, iar in România începând cu decembrie 2022. Magazinele TOMMY HILFIGER din România se găsesc în București Mall - Vitan, Băneasa Shopping City, AFI Cotroceni, Palas Iași, Iulius Town Timișoara, Iulius Mall Cluj - Napoca, City Park Mall Constanța, AFI Brașov și Promenada Mall Sibiu.
Prietenii și fanii brand-ului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind #TommyHilfiger și @TommyHilfiger.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri