Brandul vestimentar autohton Milla Milla, renumit pentru revigorarea spiritului anilor ’50 în moda românească, anunță lansarea colecției de rochii dedicate Crăciunului și petrecerilor din sezonul sărbătorilor de iarnă.
Noile modele sunt inspirate din atmosfera seriei televizate a anilor ’70-’80, „Little House on the Prairie”, devenită iconică pentru costumele sale. Astfel, designerul Ludmila Corlăteanu a încorporat elementele boho-chic specifice acestui fenomen cultural în silueta tipică anilor ’50 pe care o poartă, prin definiție, rochiile Milla Milla.
„Aceste rochii festive sunt un cadou extrem de potrivit pentru mame, soții, surori sau iubite! Au un aer boem, care îndeamnă la visare, la magia Crăciunului. Totodată, sunt elegante și oferă acea prestanță a femeii puternice, dar extrem de feminine. Văd aceste rochii ca pe un mix echilibrat între spiritul ludic, cel delicat și cel proactiv care le caracterizează pe românce. De aceea, aceste rochii sunt perfecte atât pentru petrecerile din cadrul familiei, cât și pentru cele de la birou”, spune Ludmila Corlăteanu, designerul și creatorul brandului Milla Milla.
Influența boho-chic poate fi observată atât în imprimeurile retro folosite pentru crearea celor 10 modele din noua colecție, cât și în elementele care condimentează croiala clasică a anilor ’50: gulere albe, dantele mici, volane. Țesătura aleasă de designer pentru aceste rochii este bumbacul, iar culorile colecției sunt specifice Crăciunului: roșu, verde, albastru.
Atmosfera sărbătorilor de iarnă se împletește cu spiritul magic al generozității, iar Milla Milla le sărbătorește prin două zile cu oferte de preț, în campanie fiind incluse și rochiile din noua colecție. Astfel, pe 11 și 12 decembrie, Ludmila Corlăteanu oferă o reducere la orice comandă efectuată prin shopul online https://millamilla.shop, magazinul prin care creațiile brandului se vând în mod exclusiv.
Deși creată pentru Crăciun, noua colecție va fi disponibilă și după sezonul sărbătorilor de iarnă, în limita stocului disponibil. Țesătura din bumbac din care sunt confecționate rochiile permite purtarea lor și în zilele de primăvară, renumite pentru vremea capricioasă.
_____________________________________________________________________________________DESPRE MILLA MILLA: Brandul vestimentar a fost lansat în 2016 pentru o colaborare a designerului Ludmila Corlăteanu cu un showroom din Milano și se remarcă prin ținute inspirate din moda anilor ’50, adaptate cu succes nevoilor de natură personală și profesională ale femeii moderne.
Creațiile MILLA MILLA au fost vândute prin unii dintre cei mai mari retaileri de fashion la nivel global: Bloomingdale’s (New York), Harvey Nichols (Londra), Robinsons (Filipine), în fashion boutiques și online, pe Farfetch. Din anul 2020, creațiile brandului se vând exclusiv prin https://millamilla.shop.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri