În cadrul fiecărui magazin Tommy Hilfiger și Calvin Klein din țară a fost plasată o cutie specială pentru colectarea fondurilor donate. Fiecare persoană care a donat direct în magazine sau și-a manifestat dorința fermă de a dona prin transfer bancar, direct în contul Asociației „Ana și copiii”, a primit drept mulțumire pentru gestul de generozitate și bunătate o decorațiune personalizată realizată manual de către copiii de care Asociația se îngrijește.
Asociația „Ana și copiii”, a cărei poveste a început în 2006, se ocupă în prezent de peste 300 de copii și 100 de familii defavorizate, iar în cei peste 15 ani de activitate a ajutat peste 10.000 de copii vulnerabili prin cele trei centre de zi din București, Urlați și Fundulea.
Prin această inițiativă, Sarkk continuă să își dezvolte acțiunile de responsabilitate socială corporativă și să contribuie pozitiv asupra societății prin parteneriate de încredere.
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară