Tommy Hilfiger anunță lansarea următorului capitol din Denim Progressed, platforma TOMMY JEANS prin care se încurajează denimul progresiv. Colecția își păstrează vii rădăcinile hip-hop și denimul rămâne un element central în îmbrăcămintea streetwear modernă care aduce în prim plan conceptul de baggy jeans.
Croielile largi, faimosul New York City și hip-hop-ul au fost întotdeauna relevante pentru istoria TOMMY JEANS. Aceste conexiuni clasice sunt popularizate în colecția care îmbină piese ale stilului de stradă prin denimul progesiv. Abordările surprinzătoare în design și proporțiile baggy contemporane reprezintă o manifestare modernă a exprimării de sine - în timp ce brand-ul continuă să promoveze ceea ce urmează.
Produsele cheie sunt blugii Aiden pentru bărbați și pentru femei cei cu croiala Daisy. Blugii Aiden sunt oversized și cu tur lăsat, în timp ce blugii Daisy sunt wideleg, cu talie joasă, oferind o notă actuală stilului prep din TOMMY JEANS. Fie că se regăsește în produse cu croială baggy, emblematicii blugi cu straight leg, o fustă micro sau o jachetă bomber oversized, denimul este prezent într-o gamă mai largă de produse și continuă să joace un rol central în colecție, oferind consumatorilor instrumentele necesare pentru a se exprima pe deplin. În colecție se găsesc și jacheta windbreaker Chicago, tricouri îndrăznețe cu dungi, pantaloni scurți și tricouri inspirate de skate și pulovere strălucitoare.
Campania se desfășoară în New York și surprinde esența orașului: energie și îndrăzneală amestecate cu vibrația de pe stradă. Surprinse printr-o lentilă contemporană, articolele vestimentare sunt prezentate de localnici din New York, subliniind coliziunea stilului prep din anii’90 cu stilul hip-hop modern de astăzi. Imaginile lui Nick van Tiem și videoclipul campaniei de Ben Fitzgerald sunt realizate pe terenuri de baschet, în parcuri de skate, spălătorii, apartamente și în fața magazinelor de proximitate – toate spații specifice NYC-ului.
Colecția este disponibilă pe tommy.com și în magazine TOMMY JEANS din întreaga lume. Magazinele TOMMY JEANS din România se află în centrele comerciale Parklake Shopping Center și Mega Mall.
Intrați pe platformele sociale @TommyJeans, #TommyJeans și alăturați-vă comunității TOMMY JEANS – o destinație digitală care combină muzica, streetwear și cultura.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri