Campania, înrădăcinată în încredere pură, canalizează adevăratul caracter al fiecărui talent. JENNIE îmbrățișează minimalismul și este văzută în starea ei cea mai vulnerabilă. Kendall apare cu o senzualitate care nu are nevoie de scuze, latura ei cea mai intimă fiind astfel dezvăluită. FKA twigs simbolizează arta, lansând o nouă piesă în această campanie, alături de imagini care surprind dinamica distinctă ce o caracterizează. Michael B. Jordan evocă încredere, demonstrând energia și pasiunea care îl determină să fie cel mai bun în meseria sa, în timp ce prezența magnetică a lui Aaron Taylor-Johnson rezonează în fotografiile realizate cu această ocazie.
Talentele campaniei poartă cele mai noi produse din colecțiile Jeans și Underwear și introduc astfel o varietate de stiluri noi pentru acest sezon. În colecția Underwear ținutele sport includ noile propuneri Athletic și Modern Cotton Performance, așa cum pot fi observate în fotografiile care îi au ca protagoniști pe Michael B. Jordan și FKA twigs, precum și noile sutiene tip bralette, Modern Cotton, purtate de JENNIE. De asemenea, în colecția Underwear regăsim noi opțiuni senzuale din dantelă, cum ar fi Sheer Marquisette și sutienul tip triunghi Geo Lace, surprinse în fotografiile realizate de către JENNIE și FKA twigs. În colecția Jeans, stilurile emblematice din denim sunt reîmprospătate cu noi produse ce includ denim prespălat și siluete inspirate din anii 90, așa cum poartă în cadrul campaniei Aaron, Kendall și JENNIE, împreună cu o nouă bustieră din denim și blugi ultra-high wide leg cropped, purtați de Kendall.
Produsele Calvin Klein din colecția Spring 2023 sunt disponibile în magazinele Calvin Klein Underwear din ParkLake Shopping Center, Băneasa Shopping City și în magazinele Calvin Klein Jeans din București Mall, Băneasa Shopping City, Palas Mall Iași, Iulius Town Timișoara, Iulius Mall Cluj – Napoca, City Park Mall Constanța.
###
Credite Campanie:
Regizat și fotografiat de Mert & Marcus
Credite editoriale:
Calvin Klein
Social: @calvinklein
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri