Noua campanie pornește din dorința adidas de a continua să încurajeze și să inspire talentele următoarei generații, aducând împreună comunitatea adidas cu noii creatori de conținut din Europa printr-o serie de evenimente captivante care vor fi ca un catalizator al creativității.
Printre talentele ce își fac apariția în cadrul Club Originals se numără artista americană care va cânta la Coachella 2023, Ashnikko, artistul indie-rock Bakar, gazda Rinse FM DJ Jyoty, cântăreața și rapper-ul Ronisia, artistul și dansatorul non-binar Habibitch, muziciana Natalia Lacunza și cântăreața germană Nina Chuba.
Printre activările cele mai așteptate din cadrul acestei campanii se numără pop-up-urile, petrecerile și parteneriatele care vor avea loc la Berlin, Londra, Paris, Madrid și Milano.
În România, campania Club Originals va debuta printr-un eveniment ce are drept scop celebrarea, dar și inspirarea industriei creative. Va fi creat un spațiu sigur și confortabil, ce își propune să faciliteze networking-ul dintre invitați și exprimarea de sine fără limite. Nu în ultimul rând, atmosfera va fi una plină de energie și culoare, unde accentele de new nostalgia se vor îmbina superb cu un spirit autentic și inspirațional.
adidas Originals a jucat dintotdeauna un rol esențial în cultura entertainment-ului, de la modul emblematic în care Run DMC își purta și stiliza perechea de Superstar, la influența modelului Gazelle asupra icon-ului indie din anii 90, Noel Gallagher, și până la Rivalry care a ajuns să fie vedetă atât pe terenurile de baschet, cât și în parcurile de skate. Astăzi, adidas celebrează oamenii care decid să fie autentici atunci când vine vorba de alegerile lor din prezent și viitor, invitându-i în Club Originals.
Piese selectate din colecția adidas Originals sunt disponibile în magazinele adidas din toată țara.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri