Comunicat de presă
Noua colecție poartă numele „Bird of Paradise” și este inspirată de tabloul feeric cu plaje idilice cu granit roz, palmieri ușor înclinați și nisip alb, ce conturează vegetația sălbatică luxuriantă a insulelor Seychelles.
„Colecția Bird of Paradise surprinde spiritul de vacanță și dorința de a descoperi un loc nou care merge dincolo de destinația fizică și stârnește curiozitate de a vedea mai în profunzime. Mi-am imaginat o colecție care celebrează natura pură, cu peisaje sălbatice: pădure tropicală de vanilie, scorțișoară și palmieri rari Coco de Mer, golfuri pustii, nisip argintiu și apusuri spectaculoase”, explică Georgiana Roşca, Designer şi Fondator, Noria Anis.
„Bird of Paradise” prezintă o paletă cromatică inspirată din nuanţele de la apus din zona Oceanului Indian şi de flora exotică a insulelor Seychelles. Astfel, piesele vestimentare sunt în nuanţe de roşu-corai, oranj, roz, galben dar și galben-lime.
Colecția reflectă ADN-ul brandului, prin atenția deosebită asupra calității materialelor și finisajelor, precum și prin estetica feminină, marcată de siluete atemporale.
Materialele propuse sunt într-o pondere mare materiale naturale precum mătase, in și vâscoză. Voalul de mătase diafan, texturile peliculizate sau satinate cu motive vegetale sunt menite să evoce natură luxuriantă, prezentată în culori luminoase.
Ţinutele din această colecție pot fi combinate și adaptate pentru a se potrivi diferitelor ocazii, fie că vorbim despre o ieșire în oraș cu prietenele, cununii și garden parties, vacanțe și festivaluri, reflectând stilul personal al fiecăreia.
Vedetele acestei colecții sunt rochia și cămașa din mătase, kimono-ul, fusta croită pe bie și sacoul din in. Printre elementele de noutate se numără ținutele realizate din in peliculizat, o țesătură naturală ce oferă o notă de prețiozitate.
Lansarea colecției Bird of Paradise a avut loc odată cu evenimentul organizat în cadrul #AlistDesignersBoutique, din București Mall, unde brandul Noria Anis va fi prezent până la sfârșitul lunii Mai.
“Noria Anis este unul dintre brandurile pe care ne face plăcere să-l avem alături de noi în proiectul special Alist Designers boutique. Faptul că pune accept pe feminitatea clasică, pe croieli atemporale, pe materiale de calitate și pe un tip de eleganță pe care fiecare femeie o poate adapta stilului său personal, au fost câteva dintre atributele care ne-au convins de această colaborare. Vă așteptăm la boutique să descoperiți piesele celei mai recente colecții“, a declarat Andreea Leța, Fashion Editor A List Magazine.
Despre Noria Anis
Femeia care poartă Noria Anis decide achiziția nu doar din punct de vedere estetic, pune pe primul loc calitatea versus cantitate, se gândește la impactul pe care îl are achiziția respectivă și știe ce implică un produs lucrat cu atenție la detalii. Piesele Noria Anis prezintă o estetică atemporală, silueta feminină și croiuri impecabile. Esenţa brandului Noria Anis este de a susține și de a încuraja femeile să fie încrezătoare în forța lor feminină. Noria Anis este brandul românesc de haine premium daywear și cocktail, care a fost lansat de Georgiana Roşca în anul 2019, în luna mai, odată cu prima colecție. Pentru detalii, vă rugăm accesaţi https://noriaanis.ro şi pe facebook şi instagram
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri