CP
Fiind “Anul BRÂNCUȘI” – determinat direct de Timișoara Capitală Culturală – și ca preambul al Marii Expoziții Brâncuși ce începe peste câteva zile, unică în Istoria României – BRÂNCUȘI a fost omagiat acum și de lumea Modei Românești – prin acest Show Arty, de Stilism special.
În el au fost urmărite și se regăsesc în Lookurile prezentate 4 dintre direcțiile de definire a creației și personalității celui mai mare sculptor al lumii moderne. Acestea sunt:
1. Dragostea lui pentru lumea ancestral Românească, față de lumea Satului și iconografiile, plastica și tradițiile ei speciale
2. Iubirea și atenția unică pe care o acordă Materialelor din care crea operele. Fie că era Lemn – “legătura directă a omului cu glia”, fie piatră / marmură sau metal – silver / gold / cupru. Acestea au fost tratate special în spectacol.
3. Esențializarea și Simbolismul dus la limită – forța principală și originalitatea absolută a ceea ce a creat
4. Relația specială cu Muzele sale – el fiind extrem de iubit și apreciat în sferele cele mai înalte ale Elitei Pariziene – fie cea culturală – pictorițe , cântărețe, scriitoare, actrițe, fie cea Aristocratiacă – prințese, contese, etc. Această relație specială a dus la nașterea unora dintre cele mai renumite opere ale maestrului: “Prințesa X”, “Muza Adormită”, “Miracle”, Domnișoara Pogany”, “Eileen Lane”, “Negresa Blondă”, etc.
“Tot Show-ul a pornit de la ideile de ETERIC și de ATEMPORAL – stări fundamentale în care l-am simțit reflectat pe Marele Maestru al Esențelor! De aceea am ales Harpa ca singura muzică LIVE a Evenimentului – măiastru folosită de super talentata Daria Batschi-Beleca. Atmosfera a fost una cu adevărat magică. La aceasta a contribuit și alegerea Sălii “Atelier” din cadrul ansamblului Hotelului CARO – o clădire asemeni unei Case a Comunității, o catedrală spiritualizată asemeni cuceritorilor vestului – aceasta derivând din renumita Călătorie Inițiatică a lui BRÂNCUȘI, timp de 2 ani, spre Parisul vieții sale. O cucerire de teritorii noi, esențiale. “ a declarat Alin Gălățescu – Analist de Modă, creatorul Show-ului.
Evenimentul a avut la bază creațiile unora dintre cei mai creativi designeri români ai momentului, inspirați de Maestru și care au în viziunile lor referințe la acesta - reformulați stilistic pentru racordul perfect la Temă. Au fost 60 de Look-uri, 30 de modele de toate vârstele, într-o sală arhiplină - cu peste 300 de persoane.
Designeri: Aleha Toncea / Alexandra Calafețeanu / Alessi Stoica / Antonia Nae / Cristina Lazăr / Ie Clothing / Iza Van Dee / Raluca Soare. Accesorii: Atelier Danessa / Iulia Gorneanu / Musette. Pălării: DeCorina Hats. Make-up: Echipa Laura Perian. Hair: Echipa Erika Gonczi. Locatie: Hotel CARO, Sala “Atelier”.
Parteneri: SERVE / NAZZURO Aqua / Artesana / MRA Agency / Hotel CARO.
Partener comunicare: PRagmatIQ by Knart Communication.
“Fashion Moments” este un eveniment marca Avanpremiere/ Alin Gălățescu
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri