Ca si in cazul temei “lady like” dispare ideea de “citate vizuale”, ea fiind inlocuita de cea a “citatelor personale”. Exista totusi o evidenta “domolire” a ceea ce am fost obisnuiti sa asociem cu ideea de “punk”. De multe ori nota de distrugere specifica acestuia este abia sugerata: tintele doar bordeaza platformele pantofilor, jachetele motocicilistilor au doar detalii sugestive, iar pantalonii din piele nu mai sunt rupti, ei sunt realizati din petece fixate pe o baza in aceeasi culoare (Gareth Pugh). Deconstructia (Givenchy si Balenciaga) nu mai inseamna numai distrugere, ci si o reasamblare voit neconformista care deschide larg portile spre noi orizonturi. Acceptarea acului de siguranta ca demn inlocuitor al unor tigheluri elaborate (cerand punerea in miscare a unei intregi armate de croitori) inseamna eliberarea de vechile conventii. Acestea urmeaza inevitabil sa fie inlocuite de alte conventii care vor schimba insa infatisarea urmasilor nostri. E un risc asumat – cum ar fi zis Coco Chanel.
Colectii reprezentative: Balmain, Garteth Pugh, Jean Paul Gaultier, Givenchy, Balenciaga
Lady Like
La inceput a fost “Mad Man” apoi a urmat Prada cu o colectie inspirata din serialul cult. Acum a venit timpul si pentru alti designeri sa se inspire nu neaparat din universul agentiei de publicitate din New York, ci din ceea ce Miuccia a lansat in toamna trecuta. Diferenta fata de propunerile initiale consta in disparitia aerului de perfectiune dat nu doar de alegerea accesoriilor in ton cu tema, ci si de atitudinea de fiinta perfecta promovata intensiv de campaniile publicitare puse la cale de Marc Jacobs pentru Vuitton sau Prada pentru propriul ei brand dar si pentru Miu Miu. Assitam la o umanizare a personajului care coboara de pe micul ecran direct in strada.
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară