Noua colectie Agnes Toma de P/ V 2011 este construita pornind de la o tema fundamentala - drumul initiatic - dezvoltandu-se in jurul unui personaj a carui evolutie este urmarita pas cu pas. Adus in lumina reflectoarelor, “THE WAY” - pentru ca DRUMUL este personajul principal in poveste - este prezentat in toate fazele/etapele devenirii sale, trecand, traversand , cautand expresia identitara - unica si profund personala - cea mai potrivita fiecarui moment, fiecarei stari, fiecarei varste… Prin aceasta, femeia AT pt sezonul P/V 2011 devine “femeia asumarii totale “ – un personaj profund constient si Agnes Toma Primavara - Vara 2011absolut prezent in totalitatea aspectarilor ce o caracterizeaza. Vazut ca o trecere – exprimata vestimentar si in atitudine – ca o suma de experiente, DRUMUL personajului AT puncteaza etape ale cresterii, momente determinante, existentiale. De la provocare spre liniste, de la negare spre acceptare, de la revolta spre intelegere, spre claritate si armonie, identitatea femeii AT se regaseste astfel, treptat, reflectata in toata complexitatea sa in “lungul drum al sinelui spre sine insusi”…
Intr-un secol in care moda de calitate inseamna din ce in ce mai mult unicitate, particularizare, individualizare, parcurgand in sens invers drumul industrializarii, al uniformizarii propriu conceptelor de mass-market fiecare piesa a colectiei AT este o poveste, aducand de fiecare data un plus de valoare prin forme si proportii noi, reformulate si regandite, noi texturi si combinatii inedite.
“EVOLUTION” reprezinta o trecere de la o expresie young, adolescentina, usor agresiva sau provocatoare – un stil neo punck cu accente feminine, la o exprimare minimala, o simplitate studiata, o stare de liniste si echilibru exprimata prin forme inspirate din rigoarea croitoriei masculine, juxtapusa starii de feminitate esentiala si glamour.
Un concept sintetizat in notiuni antagonice, contraste, masculin – feminin, minimalism reinterpretat, defineste colectia din perspectiva tendintelor sezonului de primavara-vara 2011, dar si a evolutiei modei in general.
Urmarind aceasta idee, prima parte a colectiei exprima un mix de elemente casual, lejere cu accente punk, atitudini agresive, puternice, dar in acelasi timp feminine, vorbind despre o femeie mereu tanara, curajosa, care vrea sa se exprime intr-un mod particular.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri