Comunicat de presa
Magia s-a produs pe 6 martie 1912, cand doi biscuiti decorati in relief, cu aroma de ciocolata, s-au intalnit cu o umplutura bogata de crema: se nastea OREO! In onoarea acestui moment delicios, biscuitul preferat de intreaga lume si-a propus sa readuca spiritul copilariei celebrand copilul din interiorul fiecaruia dintre noi.
Si nu putea sa existe un moment mai potrivit.
Raportul Global privind Spiritul Copilariei , publicat recent, a aratat ca majoritatea parintilor intervievati din 20 de tari, inclusiv Romania, considera ca generatiile de copii din ziua de azi cresc mai repede decat cele anterioare. Copiii ar trebui sa aiba mai mult timp pentru a fi „doar copii”. Raportul a mai aratat ca parintii din intreaga lume tanjesc dupa acea voie buna care ii caracteriza cand erau copii.
„In lumea agitata de azi, oamenii au mai multe responsabilitati si probleme decat au avut vreodata. In pofida acestui lucru, simplul act de a te bucura de un biscuit OREO si un pahar de lapte demonstreaza in continuare un adevar uman universal: in interiorul nostru, fie ca suntem adulti sau inca in perioada de crestere, exista un copil care merita sa fie lasat liber din cand in cand”, a declarat John Ghingo, Senior Director pentru OREO Global.
Acest adevar a ajutat OREO sa cucereasca inimile fanilor din peste 100 de tari, fara a tine cont de granite. De cand a fost vandut primul biscuit OREO in Hoboken, New Jersey, acest biscuit imbatabil este preferat de intreaga lume, din Statele Unite pana in China, si a atras aproximativ 25 de milioane de fani pe Facebook, la nivel global.
Deconectati-va si traiti momentul
Inca tanar la 100 de ani, OREO le cere tuturor sa lase deoparte telefoanele mobile, sa isi inchida laptopurile si sa se opreasca un moment pentru a celebra copilul din interior, sa inspire si sa stranga un milion de momente de voie buna si de distractie fara griji. Pe adresa Oreo.com/birthday si pe pagina de Facebook a biscuitilor OREO, fanii pot impartasi cum si-au eliberat copilul din interior postand o fotografie, o poveste sau un clip in OREO Moments Gallery.
„Million Moments Meter” (contorul celor un milion de momente) va urmari inscrierile, cate un moment pe rand, astfel incat fanii sa poata vedea ce fac altii din intreaga lume. Oamenii au inceput deja sa impartaseasca momente, cum ar fi un tata si fiica sa care impart un biscuit OREO cu lapte in fata camerei web.
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate