Comunicat de presa
Kraft Foods Romania imbraca, in aceasta primavara, in haine noi cutiile de praline I Love Milka si Milka Thank You si aduce in atentia consumatorilor noi combinatii surprinzatoare.
Noile praline I love Milka, cu strat dublu de crema de lapte si jeleu de capsune sau crema de migdale si bucatele de alune crocante, raman cadoul ideal pentru cei dragi. Pralinele I Love Milka pastreaza forma de inimioara care le-a consacrat, rasfatand consumatorii cu noile retete.
Combinatia intre ciocolata fina cu lapte din Alpi si crema “dessert au chocolat” a pralinelor Milka Thank You, impreuna cu noul ambalaj care, in aceeasi forma de floare, atat pentru cutie, cat si pentru praline, vor aduce si ele zambete pe buzele celor dragi.
„Venim in ajutorul consumatorilor nostri pentru a-i surprinde in cel mai placut mod pe cei dragi. Fie ca este vorba de un cuvant sau de o privire, gesturile de tandrete si de recunostinta sunt importante in viata noastra, iar I Love Milka si Milka Thank You insumeaza aceste sentimente si ne ajuta sa le exprimam printr-un simplu gest: acela de a darui. Acesta a fost unul dintre motivele pentru care am imbunatatit retetele, dar am venit si cu un nou design pentru ambalaje, care sa exprime bucuria de a oferi”, declara Nicoleta Florescu, Brand Manager, Kraft Foods Romania.
Un studiu realizat de catre 360 Insights pentru Kraft Foods, arata ca mai mult de jumatate dintre respondenti cumpara praline pentru a le oferi drept cadou, gustul deosebit al acestora fiind motivul pentru care le aleg.
Conform aceluiasi studiu, 69% dintre respondenti prefera noua reteta I love Milka cu alune datorita continutului bogat in bucatele de alune, iar 55% apreciaza noua reteta I love Milka cu crema de capsune datorita aspectului, consistentei fine a cremei, dar si a gustului.
Categoria de praline a Kraft Foods cuprinde urmatoarele variante: I love Milka Alune (137,5g, 110g si 38,5g), I love Milka Capsune (120g) si Milka Thank You (120g si 150g).
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri