Domo Retail a fost recunoscut pe piata de profil din Romania ca fiind The most Trusted Brand 2012 la categoria magazine de electrocasnice. Este al treilea an consecutiv in care brandul DOMO este recunoscut de catre consumatorii romani ca fiind cel mai de incredere brand pentru destinatia achizitionarii de produse electronice si electrocasnice.
Gala, organizata de catre revista Reader’s Digest, a avut loc intr-un cadru ce a unit cele mai importante branduri din Romania, branduri ce s-au dovedit a fi mereu alaturi de consumatorii lor.
Trusted Brands 2012 este cel mai important studiu de piata
asupra consumatorului european. El a fost realizat de revista Reader Digest. Aceasta competitie este una cu traditie in Europa si are ca scop selectarea brandurilor care au castigat increderea consumatorilor plasandu-se in topul preferintelor acestora.Trusted Brands 2012 s-a desfasurat concomitent in 15 tari europene, printre care si Romania, respondentii avand la dispozitie pentru a alege 20 de categorii de branduri comune celor 15 tari si un numar de maximum 18 categorii locale. Participantii la sondaj nu au primit variante de raspuns, ci au fost rugati sa nominalizeze ei insisi marcile in care au incredere si sa le evalueze apoi in functie de "Calitate", ’’Excelenta", "Imagine puternica", "Intelegerea nevoilor clientilor" si ’’Responsabilitate sociala’’.
Prezent de 15 ani pe piata din Romania, Domo se pozitioneaza ca destinatie principala pentru consumatorii de electronice si electrocasnice si are misiunea de a fi prezent in orice casa. Pentru implinirea misiunii sale, Domo dispune acum de o retea de 110 magazine care ofera consumatorilor peste 80 de branduri si mai mult de 8000 de produse si oferte promotionale concepute astfel incat sa raspunda si celor mai exigenti clienti.
Brandul DOMO este recunoscut in piata ca fiind un brand prietenos, deschis, conectat permanet la nou si inovatie si mai ales, de incredere.
Domo este singura companie din industria de profil care a primit aceasta distinctie al treilea an consecutiv, organizatia noastra fiind onorata si mandra, dar mai ales obligata sa demonstreze in continuare ca merita sa fie un Trusted Brand si sa-si pastreze locul in elita brandurilor romanesti.
Foto home page: shutterstock_16540636; 11/28/2008
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri