Comunicat de presa
Cu un continut de 4% alcool, suc de merisoare si aroma naturala, Redd’s Cranberry reprezinta o propunere atractiva de reinventare a berii, pentru mai multa savoare, prospetime si un gust perfect pentru femei.
Iar pentru ca Redd’s Cranberry inspira naturalete, feminitate si energie, lansarea acesteia s-a facut printr-un eveniment inedit, care a adus o explozie de culoare si vitalitate in universul adesea cenusiu al marilor orase.
Saptamana trecuta, in spatii representative din Bucuresti, Iasi, Cluj si Brasov au aparut 4 cutii mari si frumos colorate, care invitau trecatorii sa-si „rasplateasca curiozitatea!”, printr-un mesaj plasat pe o latura a cutiei.
Zeci de curiosi s-au adunat in jurul cutiilor aparute neasteptat in oras, incercand sa ghiceasca ce esteinauntru. Misterul a fost insa pastrat pana sambata seara, cand peretii cutiilor au cazut spre incantarea celor prezenti, iar curiozitatea acestora a fost rasplatita printr-o surpriza: un moment exuberant de dans contemporan.
Dansatorii, invaluiti in costume colorate, au fost explozia de culoare si vitalitate ce a insufletit universul urban. Si cum frumosul merita oferit cat mai multor oameni, momentele de dans s-au repetat la scurt timp si in alte puncte importante din orase.
Prin aceste evenimente, Redd’s marcheaza totodata sustinerea unui proiect video care propune reinterpretarea celor mai reprezentative zone urbane, prin dans si culoare. La fel cum Redd’s Cranberry aduce verii un strop de savoare si inedit, la fel si proiectul video sustinut de Redd’si si propune sa aduca culoare si vibratie spatiului urban, prin scene de dans diafan care contrasteaza cu griul oraselor.
Prin varianta Cranberry, Redd’s continua demersul inovativ inceput in 2008, atunci cand ne-a surprins simturile cu prima bere cu aroma de fructe produsa inRomania - Redd’s Fresh. Noul Redd’s Cranberry este present pe piata din luna iunie si va fi disponibil intr-o editie limitata, pana in luna decembrie a acestui an. Redd’s Cranberry are distributie nationala si se poate gasi sub forma de sticle de 0,33l si doze de 0,5l.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri