Comunicat de presa
Kraft Foods lanseaza in Romania o noua campanie Jacobs Kronung prin care rasplateste consumatorii care reusesc sa ii aduca aproape pe toti cei dragi la o ceasca de cafea alintaromata si sa se bucure de timpul petrecut impreuna.
Jacobs Kronung ii admira si ii apreciaza pe toti acesti oameni, care, asemenea Alintaromei, au aceasta putere ce ii ajuta sa mentina legaturi, sa intareasca prietenii si care de cele mai multe ori imbraca haina tipicului erou discret. Jacobs Kronung doreste sa-i descopere, sa le recunoasca meritele si sa-i rasplateasca pe masura.
„Pentru inceput, Jacobs Kronung le ofera tuturor un nume ce ii reprezinta, asemenea unui blazon, identificandu-i ca facand parte din acelasi grup, numeros, dar si select. Ei sunt, simplu, Apropiatorii. Pentru a le rasplati talentul si eforturile, Jacobs Kronung le-a pregatit tuturor Apropiatorilor o campanie promotionala ampla, cu o multime de premii. De-a lungul a 8 saptamani, oricine poate fi sau deveni Apropiator, cu oricare dintre produsele Jacobs Kronung participante”, declara Cristina Pindaru, Senior Brand Manager Cafea, Kraft Foods Romania.
Campania Jacobs Kronung se desfasoara in perioada 18 iunie – 12 august 2012 si beneficiaza de o comunicare de marketing integrata, din care nu vor lipsi: prezenta pe TV, online (campanie media si website dedicat), panotaj stradal, cat si suport sustinut la nivelul magazinelor.
Marele premiu consta intr-un apartament de 2 camere, care va fi tras la sorti la finalul campaniei. Fiecare consumator cu minim 3 coduri unice inregistrate in promotie, poate fi castigatorul marelui premiu. Noul apartament este spatiul perfect pentru Apropiator, ii usureaza rolul asumat de a-i tine aproape pe toti cei dragi, de la cel mai bun prieten pana la cel mai zapacit fost sau actual coleg.
Jacobs Kronung ofera, de asemenea, si premii instant saptamanale (Iphone, televizor) si zilnice (aparat Tassimo T40, Balansoar, Sistem Home Cinema si Foisor de gradina). Cei mai activi participanti in aceasta campanie, respectiv Apropiatorii cu cele mai multe coduri inregistrate, vor fi premiati cu 400 de premii garantate. Pentru mai multe detalii despre campanie, puteti accesa www.puterealintaromei.ro.
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară