Comunicat de presa
Fruzu este un iaurt cu topping de fructe, cremos si dulce, intr-un ambalaj unic in Romania, pentru care Albalact detine exclusivitate. Cu doar un click, ai un adevarat spectacol pe farfurie. Fruzu se desigileaza, se intoarce pe farfurie, se apasa butonul de pe fundul paharului si se ridica usor paharul. Astfel, toppingul delicios de fructe invaluie iaurtul si in numai trei secunde ai obtinut o “prajitura” de iaurt. Ca sa o savurezi intru totul, mai ai nevoie doar de o lingurita.
Fruzu se gaseste pe rafturi in trei sortimente, ambalate in duo-pack (pachet cu doua pahare): Fruzu iaurt cu topping de capsuni, Fruzu iaurt cu topping de fructe de padure si Fruzu iaurt cu topping de zmeura. Fruzu este pentru toti cei care iubesc iaurtul si vor sa se rasfete cu un desert...spectaculos, prezentat intr-o maniera neconventionala.
“Momentul consumului de iaurt este in general unul obisnuit, cel mai adesea direct din pahar. Cu lansarea iaurtului Fruzu noi am facut un pas in fata provocand consumatorii cu o “inovatie”: un iaurt cu topping de fructe care, intors pe farfurie, se transforma intr-o prajitura. Astfel, consumatorii isi satisfac dorinta unei gustari dulci cu un gramaj ideal pentru silueta, dar servita intr-o maniera foarte eleganta. Lansarea brand-ului Fruzu reprezinta o oportunitate de crestere a companiei Albalact in segmentul de iaurturi cu fructe, in primul rand deoarece construieste o categorie noua si apoi pentru ca iaurturile Fruzu sunt nu doar speciale, ci si foarte gustoase”, declara Elena Solianic, brand manager Fruzu in cadrul companiei Albalact.
Lansarea brandului Fruzu este sustinuta de o ampla campanie de comunicare, cu TV, presa, cinema si online ca principali vectori. Concomitent, Albalact va derula o campanie de degustare in marile retele de magazine, originala ca si produsul: prin intermediul QR codului de pe carton, consumatorii vor putea vizualiza pe tableta promoterului ritualul de consum al iaurtului si mai apoi, la standul de degustare, vor savura produsul.
Design-ul de ambalaj pentru Fruzu a fost realizat de agentia de branding BrandTailors. Campania TV, semnata Next Advertising, ruleaza deja pe cele mai importante canale TV. “Intoarcerea lui Fruzu a fost dramatizata in spotul TV si asa a luat nastere povestea iaurtului care se intoarce la farfurie, o poveste dulce, inspirata din realitate, cum ne place noua sa ii spunem. Comunicarea de lansare capitalizeaza unicitatea paharului si releva ritualul de consum, atat artistic in spotul TV, cat si foarte descriptiv pe ambalaje”, adauga Elena Solianic, brand manager Fruzu.
“De cand l-am cunoscut, ne-am dat seama ca Fruzu e genul care vrea sa fi in centrul atentiei. De aceea i-am facut o prezentare out of the box. La propriu. Apoi, Fruzu a acceptat sa pozeze doar intors pe farfurie. Asa ca povestea spotului a aparut natural. Fruzu este visul oricarei farfurioare, iar intre ei doi s-a infiripat o frumoasa idila. La filmare s-a comportat bine, ajutat de un regizor care a stiut sa insufleteasca niste obiecte cam necooperante. Am petrecut ore in sir ca sa stoarcem o lacrima convingatoare de la farfurie. Sau dresand painea sa sara din toaster. In tot acest timp, Fruzu si farfurioara au descoperit ca se potrivesc perfect. Speram ca pe viitor sa apara cat mai multe perechi fericite”, spune si Paula Ionescu, copywriter Next Advertising.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri