Comunicat de presa
In aceasta toamna, iubitorii de caramel pot oferi celor dragi un nou sortiment de ciocolata Milka, o combinatie perfecta intre un caramel fluid, delicios si cea mai fina ciocolata.
Cea mai puternica si iubita marca de ciocolata din România aduce in premiera pe piata autohtona Caramelul de la Milka, combinatia perfecta intre umplutura cu o textura unica, fluida, care se topeste treptat si face ca gustul sa dureze mai mult, si cea mai fina ciocolata.
Caramelul de la Milka vine cu o varietate de formate pentru a oferi iubitorilor de caramel optiuni in functie de nevoi de consum diferite:Milka Caramel de 45g, 100g si 280g, dar si in variantele de Caramel Snax de 60g si 160g.
Intrucat cantitatea de umplutura este un element important pentru iubitorii de caramel, platforma Milka Caramel vine cu o forma unica a produselor, care sa permita introducerea din abundenta a acesteia (40% caramel in tablete si baton, 25% caramel in Milka Snax Caramel).
„Caramelul este una dintre cele mai indragite arome in Romania, fiind prezenta in aproape toate categoriile de dulciuri. Acesta este motivul pentru care am decis sa ii surprindem pe consumatorii nostri cu o platforma inovatoare - Caramelul de la Milka- care vine cu o gama variata de produse, pentru a satisface ocazii cat mai diverse de consum. Produsele se diferentiaza prin textura unica, fluida a caramelului si prin continutul mare de crema, astfel incat consumatorii nostri se pot bucura indeluuuung de gustul pe care il iubesc”, declara Mihaela Maftei, Brand Manager Milka, Kraft Foods Romania.
Conform cercetarii Ipsos Marketing Research din 2012, realizat in Polonia pentru Europa Centrala si de Est, jumatate dintre consumatorii care au gustat Caramelul de la Milka sunt de parere ca aceasta ciocolata este mult mai gustoasa decât produsele cu caramel consumate pana in acel moment. Potrivit aceluiasi studiu, inainte de a gusta ciocolata, consumatorii au declarat ca le place conceptul Caramelului de la Milka, ambalajul atractiv si varietatea de formate, insa cu adevarat surprinzatoare au fost reactiile dupa degustare: un procent de 91% dintre respondenti au spus ca ar cumpara Caramelul de la Milka.
Campania se va bucura de o sustinere media integrata, utilizând canalele importante de comunicare: TV, panotaj stradal, mass media, internet, precum si comunicare dedicata in magazine, activari pe strada si in marile retele de magazine.
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară
Investiție în viitor: EduAct amenajează curți de școală și grădinițe în mediul rural