Comunicat de presa:
Compania IKEA Romania a realizat experimentul „Apartamentul IKEA”pentru a arata cat de usor, repede si cu cat de putine resurse poti da un suflu nou casei tale.
Apartamentul in care s-au mutat rand pe rand cele 4 persoane nu avea nimic iesit din comun. Acesta se afla intr-un bloc construit in anii ‘80, in zona Unirii din Bucuresti. Desfasurat pe o suprafata de 70 demp, apartamentulare 2 camere, bucatarie,hol si baie.
Misiunea celor 4 locatari a fost sa dea un suflu nou casei si sa o adapteze fiecare in functie de personalitatea sa cu produse din magazinul IKEA in valoare de cel mult 2.500 de lei. Ei au avut ca sursa de inspiratie catalogul IKEA 2013 si o singura saptamana la dispozitie pentru a realiza toate schimbarile. Cu ajutorul textilelor, covoarelor, plantelor, tablourilor, abajururilor, in general a accesoriilor IKEA, noii locatari au dus la bun sfarsit misiunea lor.
Cele 4 persoane invitate in proiect nu sunt designeri de interior, iar singura lor experienta similara a fost decorarea propriilor case. Apartamentul s-a intors acum la vechea sa infatisare, insa pozele de inspiratie se gasesc pe fiecare blog al celor 4 persoane: chez.mazilique.ro, augustinradu.ro, bazavan.ro, andressa.ro.
Astfel de provocari se regasesc deseori in vietile noastre. Fie ca este vorba despre dorinta ca propria casa sa tina pasul cu noile tendinte, despre visul de a improspata mobila invechita prin mici detalii moderne ori despre a-ti aranja caminul intr-o maniera care sa reprezinte personalitatea ta. Proiectul „Apartamentul IKEA” prezinta cum poti sa faci toate acestea intr-o maniera si practica și creativa si cu minim de efort.
Tema noului catalog IKEA 2013 este Da o noua viata casei tale. Prin produse noi, solutii inovatoare si combinatii inedite, noul catalog ofera inspiratie pentru fiecare persoana care doreste sa dea un suflu nou casei sale, indiferent de bugetul avut la dispozitie.
IKEA este o companie cu origini suedeze, fondata in 1943 de Ingvar Kamprad. Viziunea IKEA este aceea de „a crea o viata mai buna de zi cu zi pentru cei mai multi oameni" prin oferirea unei game largi de produse de design si calitate la preturi mici, astfel incat cei mai multi oameni sa si le poata permite. Compania IKEA detine 337 de magazine in 40 de tari sau teritorii, dintre care 40 de magazine sunt francize detinute de alte companii decat IKEA Group. 699 de milioane de oameni au vizitat anul trecut magazinele din IKEA Group.
Magazinul IKEA din Romania a fost al 253-lea deschis in a 35-a tara, pe 21 martie 2007. Pana in luna martie 2010 a fost operat in sistem de franciza locala, iar dupa aceea IKEA Romania a devenit parte din IKEA Group (detalii pe www.IKEA.ro).
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri