Astor a prezentat deja noua generatie de emulsie de machiaj odata cu lansarea fondului de ten SkinMatch si continua sa lucreze cu 3 tehnologii, 3 pioni importanti, care deschid noi posibilitati atat senzoriale cat si functionale.
1. Gel japonez emulgator : o noua gama de geluri emulgatoare pentru imbuntatirea experintei senzoriale de purtarea a fondului de ten.
2. AiminoAcid – pigmenti care acopera pentru o piele mai buna, o uscare rapida si o culoare mai naturala.
3. Un amestec de Gel Elastomeric + pudra de silicon, din Japonia pentru un finisaj natural mai senzorial si vizual pentru piele.
Un fond de ten 2 in 1 care combina ser lifting siRadiance Make-Up
Serul lifting: combina 3 noi tehnologii furnizand o experienta de lifting incredibila.
1- Complexul AMC Serum Gel, combina polizaharida, acid hyaluronic si glicerina pentru combaterea umiditatii, un mecanism care stopeaza umezeala si blocheaza aparitia ei in timp (=>masura: +38,7 20 de minute dupa aplicarea fondului de ten, cu un efect cumulat de 7 zile), dar mentine de asemenea formula si pielea flexibila in timp- niciodata nu se intareste si nici nu se usuca.
2- Fucogel : super hidratare comparabila cu acidul hyaluronic care hidrateaza in profunzime si care improspateaza pielea.
3- Biopeptida EL activeaza Matrix-ul extracelular, stimuland colagenul si fibrolastul pentru imbunatatirea elasticitatii pielii si ajuta la furnizarea unui efect de lifting vizibil, diminuand vizibil adancimea si marimea ridurilor.
Fondul de ten radiantLift MeUp este disponibil in 4 nuante si confera un aspect luminos instant datorita particulelor perlate ce difuzeaza lumina.
Timiron “starluster” este o pudra lucioasa de culoare alb-argintie ce contine pigmenti perlati care accentueaza efectul de “soft focus” si confera un efect optic mai radiant. Ofera un finisaj luminos, un efect radiant si lumineaza pielea.
Protectie: deorece protejeaza pielea de agresiunile exterioare pentru a preveni imbatranirea pielii, acest fond de ten este imbogatit cu:
1- Vitamina E acetat un antioxidant puternic pentru a proteja pielea de daunele create de radicalii liberi.
2- SPF 15 pentru a proteja pielea impotriva razelor UV
Produsul a fost testat pe 38 de femei, cu varste cuprinse intre 30 si 40 de ani, iar rezultatele sunt urmatoarele:
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri