Comunicat de presa
Milka, cea mai puternica marca de ciocolata din Romania atat ca notorietate, cat si ca imagine, lanseaza pralinele Crispello.
Intr-o piata extrem de competitiva, Kraft Foods Romania, parte a Mondelēz International cauta in permanenta modalitati noi de a anticipa si satisface prin inovatie atat la nivel de produs, cat si in comunicare, cerintele consumatorilor.
Plecand de la aceste cerinte, identificate in cadrul studiilor de piata, Kraft Foods Romania, lanseaza Crispello, o pralina cu o textura multipla in 3 straturi: crema de vanilie sau ciocolata, umplutura cremoasa, invelis crocant, totul acoperit cu cea mai fina ciocolata Milka. Cele doua sortimente de praline sunt ambalate individual pentru a putea fi impartite mai usor cu cei dragi.
“Crispello a fost creat pentru a oferi consumatorilor in fiecare zi motive de bucurie, diferentiindu-se astfel de celelalte praline existente pe piata ce sunt, in general, destinate ocaziilor speciale (aniversari, evenimente). Prin aceasta lansare, dorim sa extindem categoria, oferind consumatorilor nostri o pralina deosebita pentru o zi obisnuita! ”, declara Anca Romila, Brand Manager Milka.
De cate ori v-ati intrebat cum sa transformati o zi obisnuita intr-una mai altfel? Ciocolata Milka va propune o solutie inedita, o pralina deosebita pentru o zi obisnuita. A facut-o cu multa dragoste si va invita sa o incercati si sa-i spuneti daca a reusit sa va ofere un moment de bucurie.
Intra pe pagina de facebook Milka accesand https://www.facebook.com/MilkaRomania si povesteste-ne momentele deosebite petrecute alaturi de cei dragi si Crispello.
Lansarea Milka Crispello este sustinuta printr-o campanie de comunicare media integrata, iar la nivel de magazin prin executii de exceptie.
Milka ramane in topul preferintelor consumatorilor, fapt demonstrat si de studiile realizate in ultimii doi ani. Milka este marca numarul 1 de ciocolata in Romania* (cota de piata in volum si valoare). Milka este cunoscuta de catre 100% dintre consumatorii romani si a fost incercata de 76% dintre acestia in ultimul an**. De asemenea, Milka ocupa locul 2 in topul celor mai puternice marci din Romania***.
*Sursa Nielsen Retail Audit, 2012
**Sursa Ad Tracker IPSOS, ianuarie 2013
***Sursa: studiul „Cele mai puternice marci din Romania B&P Brandivia si GFK Romania”, 2010
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate