Comunicat de presa
77% dintre romani considera ca un start bun dimineata le influenteaza pozitiv intreaga zi, activitatile matinale avand impact direct asupra starii de bine. Rezultatele au fost obtinute in cadrul unui studiu NESCAFÉ realizat in februarie 2013, care a analizat obiceiurile matinale ale romanilor.
Conform studiului, printre activitatile preferate de romani inca de la prima ora se numara timpul petrecut alaturi de familie, stirile matinale sau cafeaua de dimineata (32%).
In plus, diminetile romanilor sunt din ce in ce mai mult petrecute online pentru ca 52% dintre acestia isi beau cafeaua in timp ce acceseaza contul personal de Facebook. De asemenea, romanii vor sa fie la curent cu noutatile zilei inainte sa plece de acasa, 62% dintre ei urmarind cele mai noi stiri la TV, radio sau online la prima ora.
Alaturi de revista presei si timpul petrecut cu familia, cafeaua ocupa un loc important printre obiceiurile matinale. Mai mult, 78% dintre consumatorii de cafea considera ca prima cafea le da o stare de bine pentru intreaga zi.
Pornind de la obiceiurile matinale ale romanilor si cum acestea ii influenteaza pe parcursul zilei, NESCAFÉ a initiat o noua campanie nationala: “Castiga Dimineti Frumoase cu NESCAFÉ Brasero”, prin intermediul careia fiecare cafea se poate transforma in castiguri. Codurile de pe ambalajele NESCAFÉ Brasero inscrise in campanie pot aduce premii in bani in valoare de 100 de euro pe ora sau 1000 de euro pe saptamana, pana pe 19 aprilie 2013.
“Analizand rolul pe care il au activitatile matinale pe agenda romanilor, ne-am dat seama ca un start bun dimineata este foarte important pentru a face fata provocarilor zilei. Astfel, NESCAFÉ Brasero le propune sa isi inceapa dimineata in forta, cafeaua preferata oferindu-le de acum nu doar buna dispozitie, ci si posibilitatea de a castiga premii de la prima ora si de a avea dimineti si mai frumoase.”, declara Andreas Kouroumalis, Business Unit Manager Beverages Nestlé.
In noua campanie intra toate pliculetele si borcanele de NESCAFÉ Brasero Original, NESCAFÉ Brasero Mild si NESCAFÉ Brasero Strong. Pentru mai multe detalii despre campanie puteti accesa site-ul www.nescafebrasero.ro.
Studiul despre diminetile romanilor a fost efectuat de catre compania Exact Cercetare si Consultanta in perioada 20-21 februarie, pe un esantion de 342 persoane, cu varsta cuprinsa intre 25-45 ani din mediul urban, prin metodologia CAWI (computer assisted web interviewing)*.
*Eroarea maxima de esantionare este+/- 5.3% la un nivel de incredere de 95%
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară