Comunicat de presa
NESCAFE, brandul companiei NestlE care a debutat la nivel mondial ca o solutie inovatoare pentru conservarea stocurilor mari de cafea, aniverseaza 75 de ani, fiind una dintre cele mai populare bauturi din intreaga lume.
Astazi, la nivel mondial, in fiecare secunda, se consuma peste 5.500 de cani de cafea solubila NESCAFE, fiecare produs fiind creat in functie de preferintele consumatorilor.
“Sarbatorim istoria bogata si mostenirea NESCAFE, prima cafea solubila din lume care a pastrat intacta aroma cafelei. De-a lungul celor 75 de ani, cafeaua solubila a evoluat de la o simpla cutie de cafea la un intreg portofoliu de sortimente si sisteme de cafea”, a declarat Carsten Fredholm, Head of NestlE’s Beverage Strategic Business Unit.
“Sortimentele NESCAFE sunt prezente in peste 180 de tari, iar pe viitor ne dorim sa ne extindem astfel incat sa ne consolidam pozitia de lideri la nivel mondial”, a mai adaugat Carsten Fredholm.
Inovatie din prima clipa
In 1929, Louis Dapples, presedintele Nestle de la momentul respectiv, a primit o provocare interesanta din partea fostului angajator, Banque Francaise et Italienne pour l’AmErique du Sud.
Dupa caderea bursei de pe Wall Street si colapsul preturilor cafelei, banca detinea in portofoliu cantitati foarte mari de stocuri de cafea in depozitele din Brazilia.
Provocarea lansata catre Nestle a fost aceea de a transforma aceste stocuri in “cuburi de cafea solubila” care sa poata fi comercializate.
Chimistul Max Morgenthaler s-a alaturat companiei Nestle pentru a ajuta echipa de cercetatorii in gasirea unei solutii.
Dupa trei ani de cercetari, a avut loc prima descoperire: produsul cafe au lait – un amestec de cafea, zahar si lapte – transformat in pudra, isi pastra aroma mai mult timp. Dar aceasta pudra nu se dizolva usor, iar conservarea laptelui si a zaharului reprezentau adevarate provocari pentru productie.
Cum a luat nastere Nescafe
In cei trei ani de cercetari amanuntite, Max Morgenthaler a descoperit faptul ca aroma se pastra mai bine in cazul cafelei cu lapte si zahar, decat in cazul produsului neindulcit. De asemenea, acesta a descoperit ca aroma de cafea se conserva mai bine in urma expunerii la temperaturi si presiuni mari.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri