Max Morgenthaler a ajuns la concluzia ca secretul conservarii aromei de cafea sta in crearea unui sortiment solubil cu suficienti carbohidrati care sa confere savoare. Aceasta noua directie a fost una diferita de conceptul initial.
Un an mai tarziu, specialistii Nestle au folosit o tehnica specifica de a produce aceasta pudra. Solutia a fost prezentata in fata boardului executiv Nestle si a directorilor tehnici, care au putut testa primele mostre de cafea solubila.
Doi ani mai tarziu, pe 1 aprilie 1938, cafeaua solubila NESCAFE a fost lansata in Elvetia. Nestle a infiintat o linie de productie pentru extractia si uscarea rapida a boabelor de cafea pentru a produce cafeaua NESCAFE in fabrica din orasul elvetian Orbe.
Cafeaua NESCAFE a fost lansata in Marea Britanie doua luni mai tarziu si in Statele Unite in 1939. In 1940, prima cafea solubila era deja disponibila in 30 de tari.
NESCAFE in timpul razboiului
Pe durata celui de-al doilea Razboi Mondial, in Elvetia, Marea Britanie si Statele Unite ale Americii s-au consumat mai mult de 3 sferturi din productia globala de cafea NESCAFE.
Termenul de valabilitate mai extins decat cel al cafelei macinate a sustinut cresterea popularitatii cafelei solubile si a dublat volumul vanzarilor.
Pentru aprovizionarea trupelor armatei Statelor Unite, cafeaua NESCAFE era livrata vrac in pachetele cu provizii. Din acest motiv, pentru a sustine cererea, in 1943 au fost infiintate doua fabrici in Statele Unite.
Momente cheie in istoria NESCAFE
In 1952, fabrica NESCAFE din St Menet, Franta a venit cu o idee revolutionara – un produs care nu necesita adaugarea de carbohidrati. Din acel moment cafeaua NESCAFE contine numai apa si cafeaua extrasa din boabele de cafea, fara niciun alt ingredient.
In 1960, NESCAFE a inceput sa fie comercializat in recipiente de sticla, in Japonia si Europa, o inovatie menita sa pastreze prospetimea cafelei.
In 1965, brand-ul anunta o noua inovatie – cafeaua solubila obtinuta prin tehnologia de extractie a apei - freeze drying - NESCAFE Gold Blend.
De-a lungul timpului, NESCAFE si-a extins portofoliul de specialitati creand noi sortimente precum NESCAFE Decaf, NESCAFE Gold Espresso, NESCAFE FrappE, NESCAFE Cappuccino sau NESCAFE Ready-to-Drink.
In 1990, specialistii NESCAFE au brevetat o modalitate prin care bauturile puteau beneficia de textura bogata a spumei de lapte, o reteta care este folosita in ziua de astazi pentru NESCAFE Cappuccino.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri