Comunicat de presa
Astazi – cu cele 32 de magazine in Austria si un numar total de 23 de filiale in sud-estul Europei - kika a devenit unul dintre liderii de piata europeni in domeniul comertului cu mobila. Planurile de expansiune si ideile inovatoare ii asigura perspective de succes.
Prin infiintarea kika, Dr. Herbert Kock, astazi Presedinte al Consiliului de Administatie, a reactionat in fata unei noi tendinte de pe piata austriaca: prin intermediul unui magazin cu posibilitate de ridicare imediata a marfii, acesta a dorit sa profite de valul de reduceri de pe piata interna a mobilei. In data de 16 iunie 1973, primul magazin kika cu posibilitate de ridicare personala a marfii si-a deschis portile la Viena. „Pe vremea cand tatal meu infiinta kika, nimeni nu ar fi putut banui cat de rapid se va transforma acest prim magazin intr-o casa de amenajari interioare full service, cu succes international – insa conceptul a prins si a fost acceptat imediat de catre clienti”, declara Paul Koch, astazi director al grupului kika/Leiner.
Multumiri tuturor clientilor
Intrucat kika are deja in urma 40 de ani de experienta si succes, multumirile nu se indreapta doar catre cei peste 7.000 de angajati ai companiei, ci si catre numerosii sai clienti. Acestia au contribuit semnificativ la succesul companiei. Valorile de baza ale kika, si anume calitate, consultanta si service, demonstreaza ca societatea s-a aflat intotdeauna aproape de client. Pentru a multumi cumparatorilor pentru fidelitatea lor, kika va aniversa cei 40 de ani de existenta sub sloganul „Multumim Romania!”, oferind numeroase promotii si preturi aniversare.
Valori & traditii
Intre timp, de la infiintare pana si in prezent, au fost deschise 32 de magazine de mobilier si amenajari interioare kika pe teritoriul Austriei, precum si 23 de filiale in sase tari diferite din sud-estul Europei. Valorile precum traditia, apropierea fata de client si statornicia definesc povestea de succes a acestei intreprinderi de familie. „Compania Leiner s-a aflat dintotdeauna in proprietatea familiei si a fost dezvoltata de la o generatie la alta. Astfel, magazinele de amenajari interioare kika/Leiner beneficiaza de cea mai lunga traditie pe piata austriaca a mobilei”, se bucura Paul Koch. Indelunga experienta si competenta in sectorul amenajarilor interioare garanteaza un sortiment de cea mai inalta calitate, precum si servicii si consultanta optime. Calitatea inalta a produselor este asigurata in special prin intermediul furnizorilor, selectati cu grija. Increderea reciproca si colaborarea cu unii dintre furnizorii kika/Leiner dateaza deja de 40 de ani. Sustinerea producatorilor locali a fost dintotdeauna una dintre preocuparile companiei.
Inovatia, ca idee de baza
Infiintarea kika a avut la baza o idee inovatoare, privind un concept inca neintalnit pe piata austriaca a designului de interior. Ideea aceasta a dat roade. Astazi, kika este un nume de referinta in industria amenajarilor interioare moderne, cu un portofoliu de produse pentru toate segmentele de piata, indiferent de pretentii si nevoi. Datorita unei mari varietati de produse de calitate, care beneficiaza de cel mai bun raport pret-calitate, pot fi indeplinite dorintele personalizate ale fiecarui cumparator. Alaturi de sortimentul bogat de produse, in prim plan se afla serviciile oferite clientilor. Conform devizei „totul dintr-o singura sursa”, kika ofera o paleta larga de servicii. In toate sectoarele, acest concept este orientat in functie de clientul tinta. Expansiunea si ideile inovatoare si vizionare au jucat dintotdeauna un rol important.
04– 2013 40 de ani de kika – 40 de ani de succes
Dezvoltarea continua din ultimele decenii nu se datoreaza numai expansiunii si extinderii gamei de produse, ci si orientarii continue, in functie de necesitatile clientilor. „Ne straduim in permanenta sa oferim clientilor nostri o experienta cat mai confortabila la cumparaturi, in toate magazinele noastre. De aceea, am tinut cont de problemele si dorintele clientilor nostri si am realizat astfel o imagine de ansamblu. Indiferent daca este vorba despre inovatii la nivelul sortimentului de marfa sau despre noi modalitati de prezentare a marfii, kika este in permanenta la curent cu pulsul vremii. Nici peste alti 40 de ani, nu poate fi vorba despre o incetare a activitatii”, explica, increzator, Paul Koch.
Expansiunea – un concept de succes
Expansiunea a fost de la bun inceput un element esential al povestii de succes kika. In anul 1999, kika a achizitionat actiunile companiei Michelfeit, adaugand in palmaresul sau sapte magazine in Austria si doua filiale in Ungaria. Un an mai tarziu, fostele magazine Michelfeit si-au deschis din nou portile, dupa ce au trecut printr-un proces de reamenajare si chiar reconstructie, pe baza unei noi arhitecturi. Dezvoltarea permanenta este subliniata si prin reamenajarea, in ultimii doi ani, a locatiilor existente deja.
In ultimele doua decenii, incepand cu deschiderea primului magazin kika in Ungaria (Budapesta), compania a inregistrat succese importante prin abordarea unor piete noi in Europa Centrala si de Est. kika numara deja 23 de spatii in Ungaria, Cehia, Croatia, Slovacia, Romania si Serbia si continua expansiunea in sud-estul Europei. Numai in 2012, au fost adaugate deja doua noi magazine in Slovacia (Poprad si Banska Bistryca). De curand, a fost deschis inca unul in Croatia (Zagreb). „Aceste inaugurari sunt un pas inainte in continuarea procesului nostru permanent de expansiune si ne intaresc prezenta pe piata internationala”, declara director al grupului kika/Leiner. Compania cu traditie se poate bucura, astfel, de un viitor de succes, in calitate de lider de piata.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri