IN ACEST ARTICOL:
In aceasta saptamana a fost demarat al doilea an de implementare in Romania a proiectului european „Cresterea consumului de fructe si legume proaspete in randul grupurilor vulnerabile” desfasurat sub sloganul „Mai mult gust, mai multa savoare”, cu o noua serie de interventii directe, dedicate promovarii si incurajarii consumului de fructe si legume proaspete in randul categoriilor defavorizate. Peste 700 de beneficiari: copii, persoane varstnice si femei insarcinate din orasele Roman si Medgidia vor lua parte la 9 sesiuni lunare de informare si de gatit.

Comunicat de presa

Pe parcursul celui de al doilea an, vor fi implementate metodologiile aplicate in prima etapa a proiectului potrivit carora toti beneficiarii implicati vor primi fructe si legume proaspete si variate pe care vor invata sa le pregateasca. Medici dieteticieni vor prezenta beneficiile consumului acestora pentru sanatate, iar participantii vor avea acces la un numar semnificativ de retete tiparite pentru acasa.

„Rezultatele masurabile ale primului an de implementare au permis continuarea proiectului in Romania. Impreuna cu partenerii nostri europeni, cele 20 de organizatii non-profit cu care colaboram, si alaturi de primarii, ii vom invita pe beneficiari sa pregateasca si sa deguste retete pe baza de fructe si legume proaspete, incurajandu-i astfel sa creasca consumul zilnic al acestei categorii de alimente”, a declarat Silvia Bucur, Director General PRAIS Corporate Communications.

Proiectul, o initiativa a Comisiei Europene, Directia Generala Sanatate si Consumatori (DG SANCO), este dezvoltat si implementat in Romania de catre compania PRAIS Corporate Communications. Proiectul este coordonat de catre compania Babel Strategy & Communications, fiind implementat in comunitatile din alte 2 tari: Bulgaria si Slovacia.


Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri