Comunicat de presa
Pe parcursul celui de al doilea an, vor fi implementate metodologiile aplicate in prima etapa a proiectului potrivit carora toti beneficiarii implicati vor primi fructe si legume proaspete si variate pe care vor invata sa le pregateasca. Medici dieteticieni vor prezenta beneficiile consumului acestora pentru sanatate, iar participantii vor avea acces la un numar semnificativ de retete tiparite pentru acasa.
„Rezultatele masurabile ale primului an de implementare au permis continuarea proiectului in Romania. Impreuna cu partenerii nostri europeni, cele 20 de organizatii non-profit cu care colaboram, si alaturi de primarii, ii vom invita pe beneficiari sa pregateasca si sa deguste retete pe baza de fructe si legume proaspete, incurajandu-i astfel sa creasca consumul zilnic al acestei categorii de alimente”, a declarat Silvia Bucur, Director General PRAIS Corporate Communications.
Proiectul, o initiativa a Comisiei Europene, Directia Generala Sanatate si Consumatori (DG SANCO), este dezvoltat si implementat in Romania de catre compania PRAIS Corporate Communications. Proiectul este coordonat de catre compania Babel Strategy & Communications, fiind implementat in comunitatile din alte 2 tari: Bulgaria si Slovacia.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri