Ca parte din campania aniversara, URSUS a creat o editie unica de doze dedicata ursului brun romanesc, pe care romanii le pot achizitiona din magazinele din intreaga tara. Cele 5 design-uri diferite prezente pe dozele URSUS, reinterpreteaza imaginea ursului brun, intr-o maniera originala.
O alta initiativa importanta a campaniei este demararea unui parteneriat de 3 ani cu organizatia WWF Romania, prin care URSUS isi propune sa creasca nivelul de constientizare in ceea ce priveste importanta ursului brun in Romania ca specie simbol. Astfel, incepand cu acest an, URSUS sustine activitatile singurului Centru pentru Reabilitarea Ursilor Orfani din tara noastra si din Europa, ce va purta de aici inainte numele Centrul URSUS pentru Reabilitarea Ursilor Orfani.
Centrul se afla in Muntii Hasmas, departe de orice asezare umana si este singurul centru care ofera o sansa reala de supravietuire puilor de urs orfani, folosind metode de reintroducere a acestora in mediul lor natural. Sustinerea marcii contribuie la asigurarea resurselor ce tin de buna functionare a centrului: refacerea tarcurilor de pe traseul de reabilitare, hrana pentru puii de urs si dezvoltarea resurselor umane din cadrul centrului.
*Studiul a fost efectuat de catre compania Exact Cercetare si Consultanta in perioada 20- 23 septembrie 2013, pe un esantion de 495 persoane, cu varsta cuprinsa intre 18-50 ani, din mediul urban, prin metodologia CAWI (computer assisted web interviewing)*.
Eroarea maxima de esantionare este+/- 4.4% la un nivel de incredere de 95%
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară