Comunicat de presa
Fiind unul dintre primele restaurante care au pus accent pe designul interior tematic, The Harbour a fost inclus in 2014 in lista „Trending Now in Bucharest” (lista restaurantelor bucurestene la moda), de catre portalul international de calatorii Tripadvisor, dupa ce in 2013 primea Certificatul de excelenta din partea aceluiasi portal.
„The Harbour a luat nastere dupa o expeditie prin Europa. Este ca atunci cand te opresti intr-un port si iti doresti o mancare gustoasa, intr-un mediu care sa te faca sa te simti bine-venit. Tema restaurantului este maritima, un port din care nu lipsesc hublourile, detaliile marinaresti sau mancarea variata, care sa acopere gusturile cat mai multor calatori. Ne-am dorit sa oferim publicului bucurestean un concept bine inchegat, la pachet cu servicii la standarde europene si o calitate constanta a preparatelor din meniu”, a declarat Ioana Istrati, General Manager al restaurantului The Harbour.
In cei 10 ani de functionare, restaurantul a intampinat mai mult de jumatate de milion de oaspeti, a organizat si a gazduit peste 150 de petreceri private (botezuri, aniversari sau petreceri surpriza), peste 280 de petreceri corporate, precum a si initiat diverse evenimente. Dintre acestea din urma, cele mai cunoscute si apreciate au fost: “Nopti albe la The Harbour” alaturi de vedete autohtone, “Portul navigatorilor internetului”, ”Gala Blogourmet” (la care au fost premiate cele mai bune bloguri culinare) sau “Calatoriile gastronomice in jurul lumii” – pe parcursul carora Chefi consacrati in diferite bucatarii internationale au gatit pentru o seara la restaurantul The Harbour.
Clientii The Harbour sunt atat romani, cat si straini, din mediile business, politic sau artistic, precum si persoane care aleg restaurantul ca pe o alternativa zilnica pentru pranz si cina. Cele mai apreciate preparate de-a lungul celor 10 ani au fost: Pulpa de rata pe varza calita, Borsul de gasca dolofana, Tocanita marinareasca, Tiramisu si Tortul casei.
O data cu luna aniversara, meniul se imbogateste cu noi preparate, dintre care amintim: File de peste spada cu piure de legume, Saramura de sturion, Carpaccio de caracatita cu tartar de rosii, File de somon in foietaj cu spanac si mozzarella, precum si un desert surpriza ce va fi disponibil din 1 martie.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri