IN ACEST ARTICOL:
„Zambeste Romania” invita parintii si copiii sa arate ca statisticile negative cu privire la sanatatea orala pot fi demontate

Totusi, in anul 2013, consumul mediu de pasta de dinti la nivel national a inregistrat o crestere usoara - influentata de faptul ca in mediul rural consumul de pasta de dinti aproape s-a dublat , in timp ce in mediul urban, acesta a scazut usor. Astfel, s-a calculat ca acum populatia rurala foloseste 1 tub de pasta de dinti la 3 ani in loc de 6 ani, insa la nivel urban, consumul a coborat la numai 1 tub si jumatate pe an in 2013, fata de 2 tuburi in 2012.

De asemenea, studiile de piata arata ca la nivel national se foloseste in medie, aceeasi periuta de dinti timp de 2 ani. In mediul rural, oamenii isi schimba periuta de dinti o data la 10 ani, mai des in comparatie cu datele Nielsen de anul trecut, avand acum o perioada de folosire redusa la jumatate, insa datele sunt in continuare ingrijoratoare. La nivel urban, populatia foloseste acum aceeasi periuta de dinti timp de 2 ani, mai mult decat anul trecut, cand o aruncau dupa 1,5 ani.6 In comparatie cu datele de la nivel european, 77% dintre germani isi schimba periuta cel putin o data la 3 luni.

Aceste rezultate indica in continuare o igiena orala precara a populatiei si apar in contextul in care romanii sustin ca respecta regulile elementare de igiena dentara, declarand ca totusi isi periaza dintii de doua ori pe zi.1

„Statisticile relevate de studiile Zambeste Romania, atat la adulti cat si la copii, sunt corelate cu datele de consum de produse de ingrijire orala. Toate acestea arata ca, in lipsa unor programe ample si constante de educare pentru preventie, incepand de la cele mai mici varste, precum si in randul parintilor, aceste date se vor perpetua. Prin activitatile pe care le facem an de an, mai ales in randul copiilor, Zambeste Romania urmareste sa ajute romanii sa aiba grija de dintii lor, iar ei sa arate lumii intregi ca stiu sa o faca corect. Generatiile care se formeaza acum pot modifica statisticile care situeaza Romania pe ultimele locuri in clasamentele europene”, a declarat Helen Tomlinson, General Manager GSK Consumer Healthcare Romania si tarile Adriatice.

CALENDARUL CAMPANIEI ZAMBESTE ROMANIA IN 2014

Cu mesajul „Ai grija de sanatatea dintilor tai!”, campania Zambeste Romania sustine cei trei pasi esentiali pentru o mai buna igiena orala, ca mijloc principal de preventie al problemelor dentare:
• periajul dintilor de doua, maximum de trei ori pe zi
• vizita la dentist in mod regulat
• o dieta sanatoasa si echilibrata, care sa includa multe fructe si legume

Campania din Romania continua in 2014 cu programe educationale pe tema igienei orale si un puternic apel la actiune catre consumatori, adresat copiilor, parintilor si educatorilor.


Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri