comunicat de presa
Astfel, de Ziua Internationala a Femeii, Dove a inspirat mii de femei sa spuna cu incredere Sunt frumoasa!.
”Dove crede ca fiecare femeie are dreptul la frumusete si fericire. Noi suntem cele care ar trebui sa ne redefinim felul in care ne percepem, sa ne recunoastem atuurile si sa le punem in valoare. Atunci cand acordam mai mult timp ingrijirii sau cand suntem relaxate si avem o stare de bine, ne simtim mai frumoase. Dove incurajeaza toate femeile sa-si descopere adevarata frumusete si sa spuna cu incredere Sunt frumoasa!, in fiecare zi”, declara Oana Cuzino – prim ambasador Dove.
In luna martie, Dove a inspirat peste 17.200 de femei sa spuna ”Sunt frumoasa!” in cadrul unor actiuni speciale: eveniment dedicat frumusetii adevarate pe 8 martie, cadouri in cadrul concertelor lui Stefan Banica Jr din zilele de 7 si 8 martie, premii de rasfat in magazine, aplicatie cu premii speciale pe pagina Dove de Facebook, concurs online.
Evenimentul dedicat sarbatoririi femeii si a frumusetii adevarate a avut loc chiar pe 8 martie, in Baneasa Shopping City unde doamnele si domnisoarele au avut parte de o sesiune de rasfat si relaxare.
Participantele s-au putut bucura de un masaj relaxant al mainilor, si-au aranjat parul cu impletituri deosebite realizate de o echipa de stilisti, au revazut filmuletele inspirationale promovate de Dove, si-au surprins frumusetea in fotografii si au putut discuta cu Oana Cuzino - prim ambasador Dove.
”8 martie este ziua feminitatii, ziua in care, mai mult decat in orice alt moment al anului, fiecare femeie ar trebui sa se simta rasfatata, increzatoare in atuurile sale si... frumoasa. Rezultatele pe care le-am obtinut in urma actiunilor organizate in aceasta perioada ne arata faptul ca femeile devin din ce in ce mai increzatoare in propria frumusete. Dove va continua sa inspire femeile sa-si recunoasca frumusetea si sa o considere o sursa de fericire, nu de anxietate. Dove a dovedit inca o data ca este diferit ” a subliniat Dan Oprescu, Brand Building Director Unilever South Central Europe.
*Conform unui studiu Dove “The real truth about beauty” (Edelman, septembrie 2010) realizat cu 6400 femei la nivel global, din grupa de varsta 18-64 ani, dintre care 300 de femei din Romania.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri