IN ACEST ARTICOL:
Fiecare mama si copilul sau adora acele prime clipe ale diminetii pe care le petrec impreuna. Sunt momente speciale, care intaresc legatura dintre cei doi si care, invariabil, creaza povesti si amintiri unice.

comunicat de presa

Diminetile fericite nu apar insa ca prin magie, doar doar dupa o noapte in care cel mic a avut un somn linistit. Fiecare noapte agitata isi pune amprenta asupra starii de spirit si a nivelului de energie ale micutului.

Noul Pampers Active Baby Dry, scutecul lansat de P&G cu ajutorul echipei de experti din cadrul Centrului de Inovatie din Schwalbach, este cel mai bun aliat al mamicilor si al copiilor pentru dimineti fericite, pentru ca ofera micutilor pana la 12 ore de protectie impotriva umezelii pe timpul noptii.

Inovatiile noului Pampers Active Baby Dry

Noul Pampers Active Baby Dry are un strat superior mai moale, cu o textura speciala si un nou strat care absoarbe si retine umezeala. Lichidul este mentinut in interiorul scutecului datorita tehnologiei AGM (Absorbent Gel Material). Particulele uscate care se gasesc in interiorul stratului absorbant se transforma intr-un gel superabsorbat la contactul cu umezeala, un gel care poate retine pana la de 30 de ori propria greutate in lichid, chiar si in conditii de presiune.

Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice. Noul detergent Perwoll Renew, pentru haine care arată și se simt ca noi după doar 10 spălări FOREO PREZINTĂ NOUL FAQ™ 201 EROUL COLECȚIEI ANTI - ÎMBĂTRÂNIRE FAQ™ Swiss adidas prezintă noul ULTRABOOST 5 – gândit să ofere cel mai mare boost de energie de până acum

Scutecul trebuie sa absoarba si sa retina cu 50% mai mult lichid de-a lungul noptii decat in timpul zilei, iar scutecele Pampers Active Baby Dry nu doar ca fac acest lucru, ci si le ofera micutilor pana la 12 ore de protectie impotriva umezelii si un somn linistit, tocmai bun pentru a asigura dimineti fericite alaturi de parinti.

Tot pentru dimineti fericite, animalutele pe care le intalneam pe scutecele Pampers Active Baby sunt surprinse acum intr-o noua ipostaza: la circ, una care o sa le inspire pe mamici sa le spuna si mai multe povesti amuzante copiilor lor.

Centrul de Inovatie P&G din Schwalbach

Toate inovatiile au fost inspirate de mamicile si bebelusii din intreaga lume. Expertii P&G din cadrul Centrului de Inovatie din Schwalbach Germania au avut in vedere parerea parintilor cu care interactioneaz in fiecare zi, pentru a dezvolta noul Pampers Active Baby Dry.

Dark brown este noul negru în toamna 2024! 10 piese vestimentare în această nuanță bogată de maro închis MASSIMO DUTTI DEZVĂLUIE NOUL CONCEPT DE MAGAZIN ÎN LOCAȚIA DIN BĂNEASA SHOPPING CITY    Viggo Gold Signature Jacket - noul etalon al luxului The Art of Tailoring

Pentru noi, echipa Pampers, este foarte important sa intelegem atat nevoile copiilor cat si ale parintilor, pentru ca obiectivul nostru major este acela de a-i ajuta pe parinti sa-si ingrijeasca asa cum se cuvine copiii. Tocmai din acest motiv interactionam foarte mult atat cu mamele cat si cu tatii si cu bebelusii. Discutam cu parintii despre nevoile copiilor lor si despre lucrurile care pot fi imbunatatite in scutecele existente pe piata, dar suntem extrem de atenti si la comportamentele copiilor care vin in locul de joaca amenajat in centrul nostru de inovatie. Suntem atenti la modul in care se comporta scutecele pe care acestia le poarta: daca sunt bine fixati, daca lasa vreo urma pe pielea copilului, daca sunt sau nu confortabili. Cu ajutorul aceste stranse colaborari cu mamele si copiii intelegem ce fel de schimbari ar trebui sa aplicam produsului si ulterior le si implementam’, a declarat Frank Wiesemann, reprezentatul echipei de cercetare Baby Care din cadrul Centrului de Inovatie P&G din Schwalbach, Germania.

Testul Șarpelui de Lemn: Ce cale îți deschide Noul An Chinezesc 2025? Kaufland România simplifică accesul la ofertele săptămânale prin noul canal de WhatsApp DECATHLON aduce la Coresi Brașov primul magazin din România cu noul concept și noua identitate de brand

Despre Procter&Gamble

P&G este prezent in viata a aproximativ 4,4 miliarde de oameni din intreaga lume prin intermediul brandurilor sale. Din portofoliul companiei fac parte unele dintre cele mai puternice, de incredere si de calitate produse precum Pampers®, Tide®, Ariel®, Always®, Whisper®, Pantene®, Mach3®, Bounty®, Dawn®, Fairy®, Gain®, Charmin®, Downy®, Lenor®, Iams®, Crest®, Oral-B®, Duracell®, Olay®, Head & Shoulders®, Wella®, Gillette®, Braun®, Fusion®, Ace®, Febreze®, Ambi Pur®, SK-II® si Vicks®. Compania P&G isi desfasoara activitatea in peste 80 de tari din intreaga lume. Pentru mai multe informatii despre P&G si brandurile din portofoliul acestora puteti vizita https://www.pg.com.

GLISS NIGHT ELIXIR, noul tratament de regenerare a părului pe durata nopții La IFA 2024, HONOR revoluționează soluțiile mobile AI cu noul PC echipat cu Snapdragon, agent AI integrat și detectare AI a deepfake-urilor CALVIN KLEIN, INC. INAUGUREAZĂ NOUL MAGAZIN GLOBAL FLAGSHIP PE CHAMPS-ÉLYSÉES DIN PARIS, FRANȚA

Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri