Comunicat de presa
„In ultimii ani, am investit constant pentru a pastra Antinevralgic, un brand 100% romanesc, in pas cu consumatorii. Propunerea unui nou design fresh si modern este un pas firesc inainte, prin care ne propunem sa aducem produsul Antinevralgic si in atentia publicului tanar, activ, dinamic, a carui activitate de zi cu zi poate fi, de asemenea, afectata de durerile de cap”, a explicat Iulia Rosian, Director Consumer HealthCare Sanofi Romania.
Antinevralgic este analgezicul preferat al romanilor daca vorbim de medicamente de combatere a durerii in forme solide, disponibile fara prescriptie medicala , fiind, totodata, una dintre marcile cu cea mai mare notorietate de pe piata, care si-a respectat constant valorile de brand: eficienta, siguranta, calitate, autenticitate si accesibilitate. Produsul este fabricat in unitatea de productie Zentiva din Bucuresti.
“Este important ca pacientii sa afle ca, de acum inainte, vor gasi Antinevralgic in farmacii, intr-un ambalaj diferit. Identitatea grafica a noului design Antinevralgic a fost creata de o agentie specializata din Franta si, conform primelor opinii, perceptia pacientilor este una pozitiva. Avem in plan sa comunicam pacientilor despre noul design de ambalaje si printr-o campanie de promovare sustinuta, prin spoturi TV, dar si direct in farmacii, prin merchandising si materiale la punctele de vanzare”, a completat Iulia Rosian.
Studiile recente de piata arata ca, in 31% din situatiile dureroase tratate, romanii merg in farmacie pentru a-si lua analgezicul, modul de prezentare in punctele de vanzare fiind foarte important. Aceleasi studii arata ca, in 58% din cazuri, consumatorii folosesc ce au acasa, iar in 8% din situatii apeleaza la alte solutii decat medicamentele.
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară
Investiție în viitor: EduAct amenajează curți de școală și grădinițe în mediul rural