Comunicat de presa
„Dorim sa le simplificam femeilor cautarea de produse de beauty si sa o facem rapida si usoara, pentru ca intelegem cat este de dificil uneori sa faci multitasking si stim cat de ocupate sunt femeile in ziua de azi” spune Pavlina Marinova, CEO-ul companiei. „Pick N Dazzle este pentru acelea carora le place sa foloseasca produse de inalta calitate la un pret mai bun, dar care nu au prea mult timp pentru cautarea acestora. Am luat cu asalt lumea produselor de beauty pentru a selecta si livra ceea ce se potriveste fiecarei cliente. Oferim branduri cu poveste, branduri cu istorie sau concepte noi si inovatoare, toate cu ingrediente de inalta calitate si functionalitate reala. Cumparam direct de la producatori pentru a asigura cel mai bun raport calitate-pret.”
Ideea din spatele serviciului este simpla si chiar geniala. Va veti completa Profilul de Beauty pe www.pickndazzle.com gratuit. Informatiile pe care le furnizati se refera la preferintele de beauty si stil – tipul de piele si de par, preferinte de machiaj, branduri favorite etc. In cateva secunde, se creeaza un profil de beauty personalizat bazat pe o multitudine de criterii. Aceasta tehnologie web foloseste o combinatie de date detaliate furnizate de client, informatii specifice despre brand si produse, cunostinte despre piata de beauty si pareri ale unor stilisti personali.
Expertii talentati ai Pick N Dazzle, fiecare cu peste 20 de ani de experienta in domeniul cosmetic, vor folosi informatiile din Profilul de Beauty pentru a va cunoaste si pentru a va oferi produsele perfecte pentru nevoile dumneavoastra, produse pe care ei le-au testat si pentru care garanteaza. Astfel, veti primi Selectiile dumneavoastra personale, 4 produse full-size si mostre gratuite de la branduri consacrate sau noi, direct la usa dumneavoastra. Produsele sunt 100% personalizate pentru nevoile clientului.
De asemenea, Pick N Dazzle nu ofera doar produse de calitate intr-un ambalaj surprinzator ci ofera si informatii de beauty necesare oricarei femei; pe site se discuta noi trenduri de beauty, recenzii, ponturi si trucuri despre „cum sa…”, expertii ofera sfaturi, solutii de rezolvare a problemelor si mai multe informatii despre produsele incluse in cutii.
Desi serviciul este inca in faza de testare beta, peste 1.000 de oameni s-au inregistrat si majoritatea au completat Profilul de Beauty pentru a primi Selectiile lor personale. Unul din motivele succesului este faptul ca e-commerce-ul care vine cu o amprenta personala este mai mult decat atat, este un fel de comert de descoperire. Este foarte potrivit pentru persoanele care considera magazinele online coplesitoare si impersonale – si care gandesc la fel despre mall-uri. In acest caz, mediul online - si nu magazinele - este cel ce vine cu o amprenta personala.
„Magia eficientei si puterii Pick N Dazzle porneste de la generatorul nostru complex de date. Frumusetea vine din produsele noastre de inalta calitate cu care clientele noastre pot experimenta, pot dobandi inspiratie si pot straluci de frumusete in interior si exterior.” spune Marinova.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri