Comunicat de presa
„Aceasta tendinta demonstreaza faptul ca suntem dispusi sa investim in continut care ne poate aduce valoare in ceea ce priveste dezvoltarea personala sau ne pot ajuta sa dobandim aptitudini si cunostinte utile, tendinta ce ar putea fi generata de efectele recentei crize financiare la nivel european si a lipsei de stabilitate si securitate ce a urmat”, a declarat Mihaela Stanoiu, director de marketing in cadrul Samsung Electrnics Romania.
Astfel, europenii declara ca cele mai mari sume investite in content digital au fost pentru continut educational si mai putin in cel de divertisment: 9% dintre respondenti au declarat ca au achizitionat carti sau reviste electronice, in timp ce doar 8% dintre europeni au spus ca au investit in descarcarea de muzica si 6% dintre ei si-au cumparat jocuri sau aplicatii de divertisment pentru telefoane si tablete.
Mai mult, si sumele alocate consumului de continut educational sunt mai mari decat cele alocate divertismentului. Britanicii au declarat ca, in ultima luna, au cheltuit in medie 20 de lire sterline pe continut digital educational si doar cate 10 lire pe continut video, TV si pentru a asculta muzica. Cat despre restul europenilor, cea mai mare investitie pe care au facut-o acestia a fost tot in continut educational, cu o medie de 19 euro, si in carti si reviste electronice, cu o medie de 14 euro. Mult mai putin au investit in continut de divertisment: o medie de 12 euro pentru descarcarea de muzica si 11 euro pentru jocuri electronice sau aplicatii de divertisment.
In ceea ce priveste timpul pe care europenii il acorda acestor activitati, studiul arata ca, intr-o zi obisnuita, timpul alocat consumului de continut educational este de 0,88 ore, in timp ce jocurilor pe mobil sau tableta li se acorda 0,83 ore.
Sudiul arata ca europenii au tendinta de a investi mai multi bani in continut ce le poate crea valoare atunci cand vine vorba de dezvoltarea personala, aptitudini sau cunostinte. Sunt foarte putini cei care nu au un dispozitiv electronic acasa – 98% dintre europenii intervievati detin cel puti un telefon mobil, 97% dintre ei au un laptop si 53% dintre ei o tableta – asadar consumul de continut digital nu este deloc de ignorat. In plus, telefoanele mobile si laptopurile sunt folosite zilnic, in scopuri personale, de 80% dintre adultii europeni. Cei mai multi dintre ei, adica 94%, isi folosesc dispozitivele pentru a naviga pe internet, 86% isi verifica e-mail-ul, iar 79% cauta informatii despre servicii si produse pe internet. Documentarea, obtinuta prin consum de continut cu caracter informativ, este, deci, mult mai importanta pentru adultii europeni decat divertismentul, doar 55% dintre utilizatori au declarand ca isi folosesc dispozitivele electronice pentru a asculta muzica.
Samsung a lansat Indicele Techonomic pentru a vedea cum se schimba felul in care interactioneaza oamenii pe masura ce creste rata de adoptie a tehnologiei. Au fost chestionati online 5.000 de respondenti din categoria de varsta 18-65, din cinci tari europene (Marea Britanie, Franta, Germania, Spania si Italia), studiul fiind realizat la solicitarea Lifestyle Samsung European Research Lab, in parteneriat cu Ipsos MORI.
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară