IN ACEST ARTICOL:
Primavara aceasta, DERO readuce in trend hainele cu motive traditionale si isi rasfata consumatoarele cu o colectie de haine in editie limitata, create de designerul roman Lana Dumitru.

Comunicat de presa

Colectia de haine a fost creata cu prilejul lansarii unui nou ambalaj in editie limitata DERO Ozon+ si a unei promotii nationale adresate consumatorilor DERO. In cadrul promotiei, care se desfasoara in perioada 1 februarie - 12 aprilie 2015, sunt oferite zilnic 3 premii, constand intr-una dintre cele 5 haine de colectie create special de Lana Dumitru. Colectia este una exclusiva si limitata, hainele putand fi castigate doar in cadrul promotiei, prin inscrierea codului din pachet prin SMS sau de pe ambalaj sau in aplicatia de Facebook dedicata, disponibila pe pagina de Facebook DERO.

Designul noului ambalaj a fost ales in urma unui concurs de talente desfasurat in 2014, la care au participat pasionatii de design, profesionisti sau nu, care au inscris in competitie peste 150 de lucrari. Lucrarea „Romanesc” semnata de Lana Dumitru a fost declarata castigatoare in urma votului din cadrul competitiei de talente „DERO e al tau", organizata prin intermediul paginii de Facebook DERO in vara anului trecut. Si incepand cu luna februarie, noul design este prezent pe ambalajul editiei limitate DERO Ozon+.

Lana Dumitru este un tanar designer roman cunoscut pentru hainele create sub brandul Lana. Ea a realizat designul noului pachet DERO si creatiile vestimentare din campanie pornind de la un motiv traditional romanesc, prelucrat digital.

Campania nationala va fi derulata in perioada 1 februarie – 12 aprilie. In campanie sunt incluse toate produsele DERO in pachet editie limitata, precum si cele cu etichete sau benzi promotionale atasate. Mai multe detalii despre campanie puteti gasi pe pagina de Facebook DERO.
 


Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri