Comunicat de presa
32% dintre femeile din studiu considera ca barbatul care ofera cadou ciocolata le apreciaza cu adevarat, iar barbatii care ofera astfel de cadouri sunt perceputi ca fiind atenti la nevoile femeilor de catre 42% dintre respondente. In schimb, doar 23% dintre femei considera acelasi lucru despre flori.Studiul mai arata ca ciocolata este oferita de barbatii care vor sa iasa din conventionalul gest al oferirii florilor si vor sa arate iubitei ca o apreciaza.
”Ciocolata este considerata un afrodisiac, si mai mult decat atat, femeile care primesc cadou praline de ciocolata simt ca sunt mai pretuite decat femeile care primesc flori. Florile sunt percepute mai mult ca un accesoriu, o extensie a cadoului. Ciocolata, in schimb, inspira rasfat, finete si e un cadou care arata pretuire pentru persoana care il primeste. Avem foarte multi clienti care revin in fiecare an, chiar daca anul precedent au oferit tot praline Leonidas. Prefera sa schimbe tipul de cutie si modul de prezentare, dar sa pastreze calitatea produselor noastre”, spune Ion Codreanu, master francizor Leonidas in Romania.
Ciocolata este considerata un cadou sincer de catre 21% dintre femei, pe cand florile sunt considerate un cadou sincer de doar 15% dintre acestea. Mai mult, 40% dintre femei considera sinceritatea o caracteristica obligatorie a barbatului ideal, conform unui studiu Cult Market Research. In privinta tipului de cadou, femeile primesc frecvent ciocolata (19%), bijuterii (15%) si imbracaminte (9%), ocazional insotite de flori.
Anul trecut, Leonidas Ciocolata Belgiana (www.ciocolatabelgiana.ro) a vandut in prima saptamana din martie aproximativ 1,5 tone de praline de ciocolata, o crestere de 20% fata de perioada similara a anului precedent. Cel mai cautat cadou este asortiment-ul Clasic Ballotin 250g, iar aproximativ 60% dintre cei care cumpara praline de ciocolata pentru a le oferi in aceasta perioada sunt barbati. Leonidas Ciocolata Belgiana este prezent in Romania cu patru ciocolaterii, dintre care doua in Bucuresti (zonele Piata Dorobanti si Calea Victoriei) si cate una in Iasi si Brasov. Planul de extindere in 2015 include lansarea unei ciocolaterii Leonidas Chocolate&Coffee la Cluj Napoca, iar proiectul este programat sa demareze in urmatoarele luni.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri