Comunicat de presa
„Macarons sunt deserturile care descriu cel mai bine culoarea si energia tipice inceputului de primavara, fiind preferatele doamnelor si domnisoarelor.
Special pentru luna martie, am decis sa aducem in brutariile Paul cutiile cu 3 mini macarons, accesibile tuturor celor care sunt in cautare de martisoare altfel. Cele mai dorite si mai vandute macarons din gama Paul sunt cele cu ciocolata, fistic, vanilie si zmeura”, a declarat Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, Paul Romania.
In luna martie, la Paul se gasesc cutii cu 3, 6, 12 si 24 mini macarons cu diverse arome. Pentru o experienta à la française completa, in meniu se regasesc platouri cu 23 de mini gateaux: mini eclere, mini tarte cu fructe si mini macarons si platouri cu 20 de produse de viennoiserie cu mini croissante, mini pain au chocolat, mini gourmandise si mini escargot raisins care pot fi comandate la birou pentru rasfatul tuturor colegelor.
Mai multe detalii despre macarons si produsele din meniul brutariilor gasiti pe pagina de Facebook a Paul Romania.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri