Comunicat de presa
Pe parcursul anului 2015, hashtagul #PepsiChallenge va deveni simbolul celei mai noi campanii Pepsi, o miscare globala ambitioasa care provoaca toti consumatorii sa experimenteze viata intr-un mod diferit. Aceasta este cea mai mare si complexa campanie realizata vreodata de Pepsi, implicand vedete internationale, cele mai noi tehnologii, designeri, sportivi, interpreti si alti parteneri prestigiosi, pentru a incuraja consumatorii din intreaga lumea sa sfideze conventiile si sa transforme fiecare moment intr-o experienta "Live for Now".
#PepsiChallenge va incuraja comunitatile online de pretutindeni sa accepte provocarile Pepsi, lansate pe site-ul www.PepsiChallenge.com si pe retelele de socializare ale Pepsi din intreaga lume. Acestea vor fi asociate cu patru domenii principale: tehnologie, muzica, design si sport.
In domeniul noilor tehnologii, Pepsi a incheiat un parteneriat fara precedent cu UrtheCast, companie care trimite in spatiu prima camera video Ultra High-Definition. Cu ajutorul acesteia, Pepsi va sfida conventiile productiei video live cu primul film de aventura filmat vreodata din spatiu, oferind capturi "out-of-this-world" de pe camera video HD a UrtheCast si de pe camera video cu rezolutie medie care se afla la bordul International Space Station.
In domeniul muzicii, Pepsi va oferi o experienta de neuitat la Rock In Rio Brazil, cel mai mare festival de muzica din lume care, timp de 30 de ani, a prezentat o colectie de neegalat de artisti intr-un singur loc.
O oportunitate extraordinara pentru fani de a redesena imaginea dozei de Pepsi cu ajutorul imaginatiei si instrumentelor pe care le au la dispozitie va fi lansata in cadrul categoriei design.
O colectie de evenimente sportive neconventionale la nivel mondial si experiente ancorate de unii dintre cei mai iubiti sportivi din lume va fi oferita ca provocare de catre Pepsi in domeniul sport.
Ambasadorii Pepsi Challenge
Provocarile vor fi sustinute de ambasadorii Pepsi, alesi pentru capacitatea lor de a depasi granitele si conventiile: Usher (artistul care a castigat de opt ori premiul Grammy, cu mai mult de 65 de milioane de albume vandute in toata lumea), Serena Williams (castigatoarea a 19 turnee de Grand Slam), James Rodriguez (jucatorul de fotbal de la Columbia si Real Madrid, un superstar in devenire), Usain Bolt ("Cel mai rapid om din lume", de sase ori medaliat cu aur olimpic), Nicola Formichetti (designerul de moda cu renume mondial, director de creatie si editor de moda cunoscut pentru colaborarile cu Diesel, Uniqlo si Lady Gaga) si Jerome Jarre (fenomenul Social Media international, cu cel mai urmarit cont de Snapchat din lume).
In Romania, campania va fi adaptata la nivel local, cu provocari pentru romani, pentru a aduce experiente cat mai captivante consumatorilor de aici.
Challenge Darkness
Toate provocarile din noua campanie Pepsi Challenge sunt definite printr-o trasatura comuna: acestea ofera oamenilor de pretutindeni sansa de a avea un impact pozitiv asupra lumii. Prin parteneriat cu organizatia Liter of Light, Pepsi va aduce solutii de iluminat solar rentabile pentru comunitatile defavorizate, recicland in acelasi timp sticlele de plastic. Pana in prezent, Liter of Light a oferit solutii de iluminat ecologic durabile, in mod gratuit, pentru mai mult de 18 de tari, inclusiv Brazilia, India, Kenya, Columbia, Indonezia, Mexic, Egipt, Pakistan si Filipine. Prin extinderea parteneriatului existent cu PepsiCo, de fiecare data cand consumatorii din intreaga lume folosesc hashtag-ul #PepsiChallenge pe profilurile publice de Instagram, Facebook, Twitter sau YouTube, Pepsi va dona un dolar organizatiei Liter of Light, pentru a ajuta la crearea de solutii de iluminat pentru comunitatile care au nevoie de ele.
Campania globala integrata Pepsi Challenge va include, de asemenea, spoturi TV difuzate la nivel mondial, continut digital, programe de implicare a consumatorilor, puncte de vanzare, ambalaje speciale, promovare OOH si pe canale de social media. Fanii pot participa la #PepsiChallenge urmarind Pepsi pe Facebook, Twitter si Instagram, cat si vizitand site-ul www.PepsiChallenge.com.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri