Comunicat de presa
Inaugurarea noului magazin Lidl continua strategia companiei de a oferi zilnic romanilor, in zone din imediata lor proximitate, produse de calitate la cel mai bun pret, direct de la producatori, intr-o larga varietate de sortimente. Lidl promoveaza cu consecventa colaborarea cu producatorii locali, multe dintre marcile de calitate comercializate in reteaua Lidl fiind produse in Romania.
Evitand intermediarii, oferta Lidl asigura produse in acelasi timp proaspete, de calitate si la cele mai competitive preturi. Avand acces direct la cele mai bune produse din fiecare tara in care activeaza, Lidl propune clientilor sai marci de calitate superioara din intreaga Europa, venind direct de la producatorii din Italia, Franta, Germania, Spania si alte tari.
Lidl va continua investitiile in Romania in paralel cu crearea de noi locuri de munca la nivel national. Lidl are in prezent peste 3.800 de angajati in reteaua de magazine, centrele regionale de distributie si in sediul central.
Lidl este unul dintre cele mai mari lanturi de magazine din Europa, activand in 26 de tari europene si avand peste 100 de centre logistice ce asigura aprovizionarea a peste 10.000 de magazine. Avand mai mult de 170.000 de angajati, Lidl se numara printre primii 10 comercianti de produse alimentare la nivel mondial.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri