Comunicat de presa
Antinevralgic – eficienta impotriva durerii, de peste 40 de ani
Antinevralgic este un brand 100% romanesc, cu traditie si eficienta dovedita de peste 40 de ani.
Calatoria Antinevralgic a inceput in anii ’60 de la Uzina de Medicamente Bucuresti, actuala fabrica Zentiva, o companie Sanofi.
Un moment important din istoria produsului a fost anul 1996, cand s-a inlocuit formula chimica a Antinevralgic, conform unei decizii a Agentiei Nationale a Medicamentului. Astfel, fenacetina a fost inlocuita de paracetamol, un principiu activ cu proprietati terapeutice dovedite.
In anul 1997, marca a fost inregistrata la OSIM, iar in 2000 s-au introdus blisterele ca forma de ambalare, care asigura o stabilitate mai buna.
Anul 2008 a insemnat o revitalizare a brandului printr-o campanie de comunicare neconventionala pentru un produs traditional, respectiv promovarea prin outdoor: panotaj si mijloace de transport in comun.
In 2011, s-a reinceput comunicarea TV sub sloganul „Combate cu cap durerea de cap”. Anul 2013 va ramane unul marcant in istoria brandului, prin lansarea Antinevralgic Forte, o solutie terapeutica pentru dureri de cap intense si migrene.
In 2014, calatoria brandului traditional romanesc de analgezice a continuat cu noi ambalaje pentru cele doua produse Antinevralgic P si Antinevralgic Forte.
Astazi, Antinevralgic este cel mai utilizat analgezic romanesc sub forma de comprimate, eliberat fara reteta (in unitati, conform IMS MAT Decembrie 2014).
Povestea merge mai departe!
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate