IN ACEST ARTICOL:
Lidl Romania a demarat proiectul national ”Viitorul Sef de Magazin” printr-un eveniment sustinut in Poiana Brasov, avand ca invitati un numar de peste 300 de angajati. Lidl investeste in oameni, iar obiectivul companiei este acela de a perfectiona fiecare sef de magazin din cele 185 de unitati din intreaga tara si de a le oferi acestora posibilitatea de a-si imbunatati competentele manageriale si de leadership.

Comunicat de presa

Focusul dezvoltarii are la baza cele 5 categorii de competente definite pentru noul profil al Managerului de Magazin: profesionale, antreprenoriale, personale, de conducere si sociale.

”Criteriile de performanta pe care mizeaza Lidl in activitatea sa au devenit tot mai numeroase in ultimii ani: asteptari mai mari din partea clientilor, sortimente de produse din ce in ce mai diversificate, tranzactii zilnice complexe derulate intr-un ritm tot mai alert. Toate acestea pun echipele de angajati din magazine in fata unor provocari aflate in continua schimbare. Astfel, si cerintele ce vizeaza managementul fiecarui magazin Lidl cresc, iar sefii de magazine impreuna cu angajatii fiecarui magazin au un rol cheie in tot acest proces” declara Frank Wagner, Director National de Vanzari, Membru al Consiliului de Conducere Lidl Romania.

In acest context, Lidl desfasoara un amplu si intens program de calificare, perfectionare si dezvoltare profesionala, unic in Romania, dedicat in exclusivitate acestei grupe de angajati pentru care am pregatit un numar mare de masuri de dezvoltare adaptate la nivel individual in baza unor evaluari personalizate si a unui plan de dezvoltare unic pentru fiecare.

Aceasta initiativa, in ansamblul ei, reprezinta o strategie revolutionara pe piata din Romania si totodata un element inovator pentru dezvoltarea strategica a resurselor umane din prima linie a business-ului, respectiv din zona de interactiune directa cu clientii. Proiectul are menirea de a accentua si mai mult diferentierea companiei Lidl ca angajator de top.

Lidl isi propune sa perfectioneze fiecare dintre cei 185 de sefi de magazine din toata tara, la care se adauga permanent sefii de magazine in scolarizare pentru viitoarele unitati. Totodata, compania lucreaza la largirea acestui instrument de dezvoltare si pentru alte categorii de personal din organigrama magazinelor.

”Pentru ca Lidl crede in oameni si in potentialul lor, in performanta si in viitor, efortul companiei se doreste a fi unul pe masura. Suma de 5 milioane de euro investita in acest program este considerata a fi doar un inceput pe lungul drum al excelentei manageriale pe care il vor parcurge angajatii nostri”, declara Maksymilian Braniecki, Presedintele Consiliului de Conducere Lidl Romania.

In semn de apreciere pentru implicarea si activitatea sefilor de magazine, proiectul vine la pachet cu beneficii atractive si masuri pe mai multe directii:
- evenimente de scolarizare si dezvoltare profesionala in valoare de aproximativ 2 milioane de euro
- pachet de dotari si beneficii suplimentare incluzand autoturism de serviciu (Skoda Rapid) si cheltuieli auto in valoare de 3 milioane de euro

”Odata cu perfectionarea si calificarea sefilor de magazine, acestia vor face fata cu atat mai mult noutatilor si provocarilor din domeniul comertului, vor fi mai eficienti si vor oferi clientilor nostri o experienta mai placuta la cumparaturi. Compania noastra sustine in mod ferm principiul conform caruia o eficientizare a activitatii profesionale aduce cu sine un echilibru mai bun ”work – life”, care la randul sau are din nou influenta pozitiva asupra performantei profesionale si se transforma intr-o spirala a satisfactiei”, spune Antoniu Radu, Director National Administrativ, Membru al Consiliului de Conducere Lidl Romania.

Demararea unui program de perfectionare adaptat profilului individual
Pentru a putea oferi fiecarui sef de magazin posibilitatea de a face saltul catre noul nivel si pentru a-l ajuta sa-si imbunatateasca competentele de conducere si manageriale necesare in acest sens, este nevoie de un proces optim si bine structurat.
Astfel, toti sefii de magazine vor parcurge un stagiu de dezvoltare ce a debutat cu evaluarea anuala si urmeaza a fi individualizat printr-o verificare pe parcursul careia profilul individual va fi analizat cat mai exact si mai complex cu putinta. Pe baza acestei analize, va fi dezvoltat si implementat, pentru fiecare sef de magazin, un program de perfectionare si dezvoltare adaptat nevoilor sale de-a lungul a 12 luni consecutive.


Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri