comunicat de presa:
Motto-ul brandului – “All races, all sexes, all ages” (“Toate rasele, indiferent de sex, indiferent de varsta”) reprezinta atitudinea brand-ului fata de individualitate, arta si puterea exprimarii personale. Ca brand de consum ce crede in expresia “a oferi”, M•A•C si-a deschis sufletul in fata lumii.
Datorita pasiunii, maiestriei si impetuozitatii sale privind cautarea inovatiilor, M.A.C. a fost in culisele a peste 300 de reprezentatii la Fashion Week in Londra, Milano, si Paris.
M.A.C. sprijina saptamanile modei din toata lumea – Atena, Copenhaga, Delhi, Singapore, Noua Zeelanda si Moscova.
M.A.C este un brand de machiaj ce a fost creat de make-up artisti pentru make-up artisti. De aceea MAC respecta in mod special si onoreaza comunitatea make up artistilor prin proiecte special create pentru ei.
M.A.C continua sa se dezvolte, indreptandu-se spre noi piete cu magazine flagship, dintre care cel mai recent din Romania s-a lansat in MEGA MALL ! Magazinul inglobeaza toate ingredientele esentiale pe care le asteptati de la un magazin M.A.C (unde freamatul este la fel de intens ca si machiajul): design pur urban, produse inovatoare, colectii editie limitata si o echipa de make-up artisti profesionisti gata sa ofere cele mai bune sfaturi pentru look-uri in tendinte.
De ce ajung femeile din România la psiholog. ”Trăim într-o cultură în care femeia e învățată să pună nevoile celorlalți înainte”
Metroul bucureștean scurtează drumul spre prevenția cancerelor asociate infecției cu HPV
“Love Fair”, târgul caritabil care schimbă soarta animalelor fără stăpân
Țările din Europa în care se fac cele mai multe transplanturi de celule stem. Pe ce loc e România?