Comunicat de presa
”Triburile” stilistice sunt construite in functie de apartenenta la un anumit mediu profesional, de personalitatea si pasiunile celor care sunt in cautarea anumitor obiecte vestimentare, accesorii sau produse de beauty.
”Ideea a fost ca look-urile concepute sa fie accesibile, purtabile, sa ofere sugestii de stil si sa poata fi integrate in orice garderoba urbana. Modul in care ne imbracam este influentat de mediul in care traim, de vietile noastre si de comunitatile din care facem parte, oricare ar fi acestea.”, a declarat Adina Mocanasu, fondatoarea magazinului online Fashiontribes.ro
Sectiunile de fashion pentru femei, barbati si copii sunt alcatuite din piese vestimentare si accesorii ce poarta amprenta unor marci care de-a lungul anilor au facut dovada calitatii ireprosabile, asigurandu-si un loc binemeritat in topul preferintelor clientilor: Adidas, Benetton, Converse, Calvin Klein Luggage, Desigual, Guess, New Balance, Nissa, Lee Cooper, Nike, Samsonite, Reebok, Pierre Cardin, Ralph Lauren, Timeout, Tom Tailor.
Zona de beauty include produse de machiaj, ingrijire a tenului sau parfumerie accesibile oricarui segment de clienti (Astor, Be You, Miss Sixty, David Beckham, Head&Shoulders, Hello Kitty, Katy Perry, Lady Gaga, Nivea, Old Spice, Pantene), cosmetice premium apartinand unor branduri prestigioase (Clarins, Agent Provocateur, Crabtree&Evelyn, Giorgio Armani, Givenchy, Gucci, Guerlain, Chanel, Lancome), dermato-cosmetice (Bioderma, Ivatherm, La Roche Posay, Vichy, Uriage), precum si produse de hairstyling, make-up si skincare din segmentul profesional (Wella SP, Vitality's, Sebastian, OPI, ghd, Kryolan, Joico, Guinot etc).
Conceptul inedit de triburi stilistice, alaturi de planul de dezvoltare si de promovare, reprezinta elementele diferentiatoare pe care FashionTribes.ro le aduce pe piata de moda online romaneasca. Mai mult decat un boutique online, FashionTribes reprezinta o comunitate de “triburi” stilistice, un spatiu in care orice persoana poate regasi, la doar cateva click-uri distanta, item-uri care se incadreaza in stilul personal si care mai mult decat atat, creaza un corespondent cu lifestyle-ul adoptat. Moda si frumusetea nu au nevoie de un limbaj aparte pentru a fi comunicate, insa modul in care fiecare individ alege sa le integreze in cotidian, vorbeste cu prisosinta despre sine si ii contureaza profilul, dincolo de datele inscrise pe cartea de vizita.
Pasiunile, apartenenta la un anumit mediu profesional, personalitatea, hobby-urile, toate acestea sunt reunite de FashionTribes.ro in cinci mari capitole fashion, menite a fi descoperite vara aceasta: elegant, urban, nonconformist, office si sport.
In cadrul evenimentului de relansare a platformei FashionTribes.ro, conceput sub forma unui garden party fashion pe superba terasa a Journey Pub, a fost dezvaluita si campania de promovare a celor cinci triburi stilistice. In lunile urmatoare, fiecare stil vestimentar va fi sustinut de catre ambasadori online, primul dintre acestia fiind Ana Morodan – liderul tribului elegant, unul dintre cei mai cunoscuti si apreciati bloggeri de moda din Romania.
“Cand FashionTribes m-a invitat sa fiu prima ambasadoare a triburilor stilistice, am inceput sa explorez platforma de shopping constituita asemenea unui mall online hip&cool si am descoperit o tinuta de care m-am indragostit instant. De fiecare data cand port costumul negru cu franjuri lungi aplicati (doza potrivita de glamour) ma simt mai increzatoare si mai puternica. Cred ca aceasta este definitia “power dressing-ului”, iar la FashionTribes am identificat exact ceea ce imi doream.” - Ana Morodan.
Incepand cu luna mai si pana la sosirea toamnei, FashionTribes.ro va incanta clientii platformei cu o serie de proiecte inedite, concursuri si surprize, menite sa apropie moda si design-ul de fiecare persoana si sa sustina imaginatia, creativitatea si conturarea unui stil personal recognoscibil.
Potentialul de business al Fashiontribes.ro a fost dovedit anul trecut, cand start-up-ul s-a numarat printre finalistii programului Start&Grow, derulat de startups.ro, care ofera sustinere in dezvoltarea unor afaceri promitatoare si care faciliteaza legatura dintre antreprenori si investitori, in vederea obtinerii de finantari de pana la 500.000 de euro. In urma unui riguros proces de analiza si selectie prin care au trecut toate cele aproape 400 de inscrieri in program, proiectul lansat de Adina Mocanasu s-a numarat printre cele care au primit finantare, Alin Madalin Giurea devenind actionar in companie, alaturi de fondatoarea Fashiontribes.ro.
Alatura-te si tu comunitatii Fashion Tribes, magazinul online care te ajuta nu doar sa iti definesti stilul si sa ii aduci in permanenta elemente noi!
Parteneri eveniment relansare FashionTribes.ro: Journey Pub, Amelie Suri, CONDUR by alexandru, MOOGU Contemporary Jewellery, CHIC LASHES, 1 Concept, La Mignonne, Looking Fit, Anastasia Beverly Hills, Scarlet, Ali Andreea make-up artist.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri