comunicat de presa:
Cosmetic Plant, unul dintre cei mai cunoscuti producatori autohtoni de produse cosmetice, continua drumul spre succes si adauga in portofoliu alte trei premii obtinute in cadrul World Quality Selections 2015, cel mai important concurs international de calitate a produsului din lume organizat de catre Monde Selection. Astfel, compania este, pentru al treilea an, prezenta pe podiumul de la Bruxelles.
Ca si in 2014 si 2013, Crema antirid de zi BIOLIV ANTIAGING a fost vedeta concursului obtinand High Quality Trophy (Trofeul International al Inaltei Calitati) si, pentru al treilea an consecutiv, marele premiu Grand Gold Award. De asemenea, Crema GreenStem antiaging de zi matifianta a castigat, la fel ca si in 2014, distinctia Gold Award.
„Orice distinctie primita in cadrul concursului World Quality Selections este un motiv de bucurie si mandrie. Faptul ca anul acesta Monde Selection ne-a onorat si cu Trofeul International al Inaltei Calitati ne confirma, inca o data, faptul ca produsele noastre sunt apreciate la nivel international”, a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.
Potrivit acesteia, secretul Cremei antirid de zi BIOLIV ANTIAGING se afla in combinatia ingredientelor active de origine vegetala precum uleiul de masline BIO si extractul BIO din frunze de maslin cu o tripeptida de utima generatie, care are un efect similar cu cel al botox-ului. Succesul BIOLIV se datoreaza si formulei moderne a cremei, aceasta fiind preparata fara parabeni, siliconi si conservanti.
Formula Cremei GreenStem antiaging de zi matifianta se diferentiaza printr-un extract de celule stem din muguri de argan, ceea ce reprezinta o inovatie in industria de cosmetice. Acest ingredient este capabil sa protejeze si sa vitalizeze cele mai pretioase celule stem ale pielii, in timp ce pudra de orez din continut ofera pielii un efect matifiant.
Premiile obtinute la World Quality Selections influenteaza pozitiv vanzarile companiei
„Castigarea unor premii internationale, mai ales cele care vizeaza calitatea produsului, creste intotdeauna credibilitatea si imaginea producatorului, iar acest lucru s-a observat si in cazul nostru, atat pe plan local, cat si international”, a mentionat Susana Laszlo.
Astfel, cele doua creme castigatoare la Bruxelles au inregistrat succes si in cadrul targului international Beauty World Middle East din Dubai, organizat la inceputul lunii iunie. Potrivit declaratiilor reprezentantei companiei, premiile castigate au avut un efect pozitiv nu doar asupra vanzarilor gamelor castigatoare – BIOLIV si GreenStem, ci per total in cifra de afaceri a Cosmetic Plant.
„Dupa ce, in primul trimestru al acestui an, am inregistrat o crestere cu 25% a vanzarilor comparativ cu aceeasi perioada din 2014, estimam ca in urmatoarea perioada vom raporta, de asemenea, majorari, influentate cu siguranta si de castigarea noilor premii”, a incheiat Susana Laszlo.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri