Comunicat de presa
Povestile de iubire ale ultimilor 50 de ani vor fi in centrul comunicarii Granini, prin aplicatia “Momente de iubire” pe care brand-ul a lansat-o la in aceasta saptamani.
Daca in anii trecuti, fructele au gasit cel putin 1000 de feluri de a iubi, iar indragostitii s-au bucurat de "Podul Iubirii" din Herastrau, anul acesta consumatorii vor avea ocazia sa isi declare povestile de iubire in fata intregii lumi, prin aplicatia "Momente de iubire".
"De 50 de ani, in intreaga lume, fructele iubesc Granini. Iar Granini imparte acest sentiment minunat cu toti fanii sai. Este cea mai potrivita cale de a sarbatori, invitand consumatorii sa-si celebreze frumoasele povesti de iubire." Georgiana Vasile - Brand Manager, Granini
Aplicatia "Momente de iubire" are ca scop crearea unui timeline al iubirii prin intermediul unui proiect fotografic in care utilizatorii sunt invitati sa-si reaminteasca povestile individuale de iubire. Pe baza povestilor inscrise in aplicatie, Granini va genera timeline-ul a 50 de ani de iubire, cat si momentele marcante din istoria Granini. Proiectul se deruleaza in colaborare cu fotograful Marta Popescu care va ajuta si la jurizarea premiilor.
Pentru ca exista nenumarate feluri de a iubi, la fel de diferite si frumoase, utilizatorii pot inscrie in aplicatie orice fel de poveste. Fie ca este vorba de momente petrecute cu persoana iubita, cu prietenii, fie ca sunt povestile parintilor sau chiar ale bunicilor, ele ocupa un loc important in fiecare inima, indiferent de varsta. Prima intalnire, luna de miere sau doar o seara in parc se transforma in momente speciale care merita povestite tuturor.
Participantii au sansa de a castiga premii pline de iubire: cate 50 de 2-pack-uri Granini saptamanal, iar marele premiu - 10 sedinte foto realizate de Marta Popescu. Campania aniversara "De 50 de ani, fructele iubesc Granini" a debutat in primavara acestui an pe principalele statii TV, in Online si Print. Cel de-al doilea val al campaniei a inceput in aceasta luna, avand in centru aplicatia-concurs "Momente de iubire".
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri